وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اخبار » کریستین پورتر از سیاست کناره‌گیری می‌کند

تاریخ انتشار : 1400/09/11 - 5:11

کریستین پورتر از سیاست کناره‌گیری می‌کند

صدای استرالیا– کریستین پورتر، نماینده پارلمان استرالیا اعلام کرد که در انتخابات بعدی فدرال از سیاست کناره‌گیری می‌کند. وی ناهنجاری‌های […]

کریستین پورتر از سیاست کناره‌گیری می‌کند

صدای استرالیا– کریستین پورتر، نماینده پارلمان استرالیا اعلام کرد که در انتخابات بعدی فدرال از سیاست کناره‌گیری می‌کند. وی ناهنجاری‌های سیاست مدرن را به عنوان دلیل ترک صندلی نمایندگی بخش پیرس عنوان کرد.

پورتر در بیانیه‌ای طولانی، خود را یک فرد دارای «وسواس فکری عملی» توصیف کرد که بیش از خانواده‌ برای کارش وقت گذاشته و گفت که می‌خواهد پس از استعفا، وقت بیشتری با خانواده بگذراند.

وی نوشت: پسر کوچکم، یک روز پیش از آنکه نخستین بار وزیر دولت همسود شود، به دنیا آمد. او و خواهر کوچک‌اش، مدام با غیبت پدرشان مواجه بوده‌اند؛ بنابراین بخش بعدی زندگی کاری من، بودن در کنار آنها خواهد بود.

پورتر در ماه مارس و پس از اتهامات مربوط به تجاوز جنسی، از مسوولیت‌اش به عنوان دادستان کل، کنار کشیده بود.

وی در این بیانیه، همچنین درباره ماهیت سخت زندگی سیاسی نیز صحبت کرده است.

پورتر نوشت: در سیاست مدرن، فقط موضوعات ثابت اندکی وجود دارد و شاید تنها مورد قطعی این است که حد و مرزی برای گفته‌ها، اتهام‌زنی‌ها و اعمال به منظور کسب برتری بر دشمنان شناخته شده وجود ندارد.

وی با بیان اینکه نخست‌وزیر را در جریان تصمیم‌اش قرار داده است، نوشت: پس از مدت‌ها که هر کاری از دستم برمی‌آمد برای مردم پیرس انجام دادم، حالا زمان آن فرا رسیده که وقت خود را بیشتر در اختیار کسانی که عشق‌شان به من بی دریغ بوده، قرار بدهم.

پورتر در سال ۲۰۱۳ به عنوان نماینده پارلمان فدرال انتخاب شد و از آن زمان تاکنون، در مسوولیت‌های مختلفی مانند رهبر مجلس، وزیر ارتباطات صنعتی و دادستان کل استرالیا انجام وظیفه کرده است.

 

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی
ارسال دیدگاه