وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » کاهش محدودیت‌های کرونایی در نیوساوت ولز، از امروز

تاریخ انتشار : 1399/11/24 - 3:19

کاهش محدودیت‌های کرونایی در نیوساوت ولز، از امروز

صدای استرالیا– در حالی که ویکتوریا، مقابله با شیوع ویروس کرونا را در دستور کار دارد، ایالت نیوساوت‌ولز از محدودیت‌های […]

کاهش محدودیت‌های کرونایی در نیوساوت ولز، از امروز

صدای استرالیا– در حالی که ویکتوریا، مقابله با شیوع ویروس کرونا را در دستور کار دارد، ایالت نیوساوت‌ولز از محدودیت‌های کرونایی کاست.

بر اساس تصمیمات جدید، از امروز سقف مجاز تعداد مشتریان کافه‌ها و رستوران‌ها به دوبرابر افزایش می‌یابد.

همچنین در این ایالت، مقررات فاصله گذاری ۲ متر مربع به ازای هر نفر در فضاهای بسته مجددا اعمال می‌شود و ماسک اجباری نیز به جز در چند مورد، حذف شده است.

به این ترتیب، از این پس ماسک زدن در آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی، عبادتگاه‌ها و مراکز پذیرایی، اختیاری؛ اما در سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی، تاکسی و اوبر، اجباری است.

در باشگاه‌های ورزشی، مقررات ۴ متر مربع به ازای هر نفر اجرا می‌شود و سقف حاضران در مراسم عروسی و خاکسپاری همچنان ۳۰۰ نفر خواهد بود.

بر اساس مقررات جدید، در مراسم عروسی، حداکثر ۲۰ نفر می‌توانند در پیست رقص حاضر شوند. آوازخوانی در اماکن عمومی هم به حداکثر ۵ نفر محدود خواهد بود.

گلادیس برجیکلیان، گفت که او از مسیری که نیوساوت ولز می‌رود، خشنود و امیدوار است که از امروز، مردم سطح بالاتری از زندگی طبیعی را احساس کنند.

وی در عین حال هشدار داد که با وجودی که این ایالت تا پنج‌شنبه، ۲۵ روز را بدون موردی از ابتلای درون اجتماعی گذرانده است، همه‌گیری ممکن است در هر زمانی دوباره پدیدار شود.

نخست وزیر نیوساوت ولز گفت: ما قطعا وارد دوره‌ای شده‌ایم که همه امور مثبت به نظر می‌رسد, اما می‌دانیم که این وضعیت شکننده است. می‌دانیم که هر روزی، می‌تواند آغاز دوباره همه‌گیری باشد.

منبع: ۷نیوز

اخبار مرتبط:

رشد ناگهانی کرونا در ملبورن؛ نیوساوت ولز مرزهای خود را به روی ویکتوریا باز نگه می‌دارد

استرالیا واکسن فایزر را برای سالمندان تایید کرد


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه