وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » چگونه می‌توان نسخه دارو را بصورت آنلاین تهیه کرد

تاریخ انتشار : 1399/01/13 - 11:55

چگونه می‌توان نسخه دارو را بصورت آنلاین تهیه کرد

صدای استرالیا- شیوع ویروس کرونا (کوید-۱۹) موجب افزایش ۴۰۰ درصدی سفارش آنلاین برای تهیه نسخه‌های دارو شده‌است. شیوع ویروس کرونا […]

چگونه می‌توان نسخه دارو را بصورت آنلاین تهیه کرد

صدای استرالیا- شیوع ویروس کرونا (کوید-۱۹) موجب افزایش ۴۰۰ درصدی سفارش آنلاین برای تهیه نسخه‌های دارو شده‌است.

شیوع ویروس کرونا موجب شده تا بسیاری از بیماران بجای آنکه در اتاق‌های انتظار پزشکان وقت خود را صرف کنند، داروی خود را بصورت آنلاین سفارش بدهند.

این امر موجب افزایش چشمگیر سفارش‌های آنلاین برای تهیه نسخه‌های دارو شده بطوریکه فقط در ظرف دو هفته میزان سفارش‌های آنلاین برای دارو ۴۰۰ درصد رشد کرده‌است.

اشر فریلیچ، مدیر کلینیک تهیه آنلاین فوری نسخه، در این رابطه می‌گوید: بله کوید-۱۹ یک ویروس خطرناک است، اما بسیاری از ما شرایط مزمن داریم و اگر داروهای منظمی را که استفاده می‌کنیم نداشته باشیم وضعیت بسیار خطرناک می‌شود.

نسخه فوری یکی از چندین برنامه آنلاینی است که بصورت فوری نسخه‌ها را به داروخانه‌های منتخب ارسال می‌کند. البته برای این کار بیماران باید یک پرسشنامه دیجیتال را پاسخ بدهند.

نسخه فوری چگونه کار می‌کند؟

فریلیچ درباره نحوه کار این برنامه می‌گوید: بیماران مجموعه‌ای از پرسش‌ها را پاسخ داده و این پرسشنامه توسط یکی از اعضای کلینک ما مورد بازبینی قرار می‌گیرد و سپس نتیجه برای یک پزشک عمومی ارسال می‌شود تا آن را مشاهده کند و اگر نتیجه موفقیت آمیز بود نسخه با هزینه ۱۵ دلار به داروخانه ایمیل می‌شود. البته اغلب یک همکاری میان پزشکان و داروسازان وجود دارد تا بیماران بتوانند به داروهای روزمره خود دسترسی داشته باشند.

تخفیف برای افراد سالخورده

این شرکت برای استرالیایی‌های سالخورده که خود را در قرنطینه قرار داده اند تا خطر سرایت ویروس کرونا را کاهش بدهند تخفیف در نظر گرفته است.

فریلیچ می‌گوید: من فرزندان و نوه‌های افراد سالخورده را تشویق می‌کنم تا به آنها در استفاده از سرویس‌هایی مانند نسخه فوری کمک کنند تا به داروهای روزمره‌اشان دسترسی داشته باشند.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به سایت  InstantScripts.com.au مراجعه کنید.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه