وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » پوستر فیلمی که کودکان استرالیایی را وحشت‌زده کرد

تاریخ انتشار : 1398/06/14 - 10:51

پوستر فیلمی که کودکان استرالیایی را وحشت‌زده کرد

صدای استرالیا - چندین خانواده در شهر بریزبن استرالیا از نصب پوسترهای فیلم ترسناک «آن: فصل دو» به مرکز استاندارد نظارت بر آگهی‌ها شکایت بردند.


صدای استرالیا – چندین خانواده در شهر بریزبن استرالیا از نصب پوسترهای فیلم ترسناک آن: فصل دو به مرکز استاندارد نظارت بر آگهی‌ها شکایت بردند.

خانواده‌های استرالیایی با شکایت از نصب پوستر بزرگ تبلیغ فیلم «آن: فصل دو» خواستار برچیده شدن این پوسترهای غول‌آسا با تصویر پنی‌وایس؛ دلقک مشهور فیلم، شدند. آن‌ها می‌گویند کودکانشان با دیدن این پوستر می‌ترسند و شب‌ها کابوس می‌بینند.

یکی از شاکیان با اشاره به حق انتخاب خانواده‌ها گفت:‌ برخی خانواده‌ها دوست دارند به تماشای فیلم‌های ترسناک از این دست بنشینند و این حق آن‌ها است. اما در عین حال ما انتخاب نکرده‌ایم که هر روز این پوسترها را ببینیم.

بر اساس سیستم درجه‌بندی سنی فیلم‌ها در استرالیا فیلم «آن: فصل دو» برای افراد زیر ۱۵ سال مناسب نیست. خانواده‌ها با اتکا به همین رده‌بندی مدعی شدند که در مناطقی که افراد زیر ۱۵ سال زیاد رفت‌ و آمد دارند نباید این پوسترهای تبلیغاتی نصب شود.

البته سازمان استانداردسازی تبلیغات با خانواده‌های استرالیایی موافق نیست و از آن‌جا که در این پوستر هیچ موردی از خشونت عریان یا مسائل جنسی دیده نمی‌شود، منعی برای نمایش آن نمی‌بیند.

قسمت نخست «آن» که با اقتباس از کتاب نویسنده مشهور استفن کینگ ساخته شد، با فروش ۷۰۰ میلیون دلاری، پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ لقب گرفت. قسمت دوم این فیلم با عنوان «آن: فصل دو» با بازی جسیکا چستین و جیمز مک‌آووی روی پرده سینما می‌رود.

منبع: خبرآنلاین به نقل از ایندی‌وایر


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه