وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » پاداش یک میلیون دلاری برای حل معمای قتلی که ۲۰ سال پیش اتفاق افتاد

تاریخ انتشار : 1402/07/28 - 0:27

پاداش یک میلیون دلاری برای حل معمای قتلی که ۲۰ سال پیش اتفاق افتاد

صدای استرالیا - پلیس استرالیا برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به حل معمای یک قتل مرموز 20 ساله شود جایزه یک میلیون دلاری تعیین کرده است.


صدای استرالیا – پلیس استرالیا برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به حل معمای یک قتل مرموز ۲۰ ساله شود جایزه یک میلیون دلاری تعیین کرده است.

کارآگاهان پلیس به تازگی چندین سر نخ در مورد قتل مشکوک جان جیانوپولوس در سیدنی یافته‌اند که بیش از ۲۰ سال پیش رخ داده است و حال برای حل این معما جایزه هنگفتی تعیین کرده‌اند.

جسد جیانوپولوس در حدود ساعت ۱۰:۳۰ صبح ۱۷ جولای ۲۰۰۲ توسط دو نفر در یک خانه در خیابان کینگ در منطقه نیوتاون در غرب شهر پیدا شد.

پلیس به دنبال شناسایی زنی است که گمان می‌رود ظاهری شبیه ساکنان شبه قاره هند دارد. تصویر این زن در روز مرگ جیانوپولوس توسط دوربین مداربسته یک فروشگاه در نزدیکی محل قتل ثبت شده است.

دنی دوهرتی، کارآگاه پلیس نیوساوت‌ولز در این خصوص گفت: ما معتقدیم که این زن ممکن است قبل از مرگ جان با او رابطه داشته باشد و احتمالاً در آدرسی در خیابان آدلی در پیترشام با یک دختر نوجوان ساکن بوده است.

وی تصریح کرد: من شک ندارم افرادی هستند که آقای جیانوپولوس را می‌شناختند و اطلاعاتی در مورد شرایط مرگ او دارند و هنوز به پلیس مراجعه نکرده‌اند؛ اکنون زمان صحبت کردن است.

دوهرتی گفت که پلیس اقلام ضبط شده از آپارتمان جیانوپولوس را دوباره بررسی کرده و نمونه دی‌ان‌ای یک مرد ناشناس را روی یک لیوان نوشیدنی نزدیک به محل پیدا شدن جسد جیانوپولوس کشف کرده است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه