وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024
» اجتماعی » ویکتوریا وارد مرحله سوم قرنطینه شد/قوانینی که از امشب اجرایی می‌شوند

تاریخ انتشار : 1399/01/11 - 13:14

ویکتوریا وارد مرحله سوم قرنطینه شد/قوانینی که از امشب اجرایی می‌شوند

صدای استرالیا – ایالت ویکتوریا از نیمه شب امشب 30 مارس وارد مرحله سوم قرنطینه می‌شود و اقدامات و قوانین جدیدی در این مرحله اجرایی می‌شوند که تخطی از آنها با جریمه روبرو خواهد شد.


صدای استرالیا – ایالت ویکتوریا از نیمه شب امشب ۳۰ مارس وارد مرحله سوم قرنطینه می‌شود و اقدامات و قوانین جدیدی در این مرحله اجرایی می‌شوند که تخطی از آنها با جریمه روبرو خواهد شد.

دنیل اندروز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا صبح امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: در ویکتوریا ۸۲۱ مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است که افزایش ۵۶ موردی نسبت به روز گذشته داشته است.

وی تصریح کرد: ویکتوریا وارد مرحله سوم شده است و این بدان معنی است که تجمع بیش از دو نفر ممنوع است و متخلفان در همان زمان و مکان جریمه بیش از ۱۶۰۰ دلاری خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه تجمع بیش از دو نفر در خانواده‌ها از این قانون مستثنی است، گفت: تصمیمات جدید بسیار مهم هستند و پلیس ایالت ویکتوریا در برخورد با متخلفان تردید نخواهد کرد.

اندروز تصریح کرد: هیچ کسی در جایگاه من از این اقدام خوشحال نمی‌شود، تنها دلیل ما برای این کار موضوع مرگ و زندگی است. اگر ما اجازه دهیم سیستم بهداشتی ما مملو از بیمار شود آن وقت مردم می‌میرند.

نخست وزیر ایالت ویکتوریا گفت: موضوع بسیار ساده است، در خانه بمانید.

وی همچنین اضافه کرد که دولت ویکتوریا با بیمارستان‌های خصوصی به توافق رسیده است تا این بیمارستان‌ها توانایی ادامه فعالیت خود را داشته باشند و از ظرفیت آنها برای درمان بیماران کرونایی استفاده شود.

در همین حال به گفته دنیل اندروز، دولت ویکتوریا به توصیه دولت فدرال به مدت شش ماه صاحبخانه‌ها از بیرون کردن مستاجران منع خواهند شد.

وی گفت: هیچ کس از جمله مالکان مکان‌های تجاری و مسکونی نباید هیچ کسی را بیرون کنند. ما در این زمینه جدی هستیم.

منبع: روزنامه د ایج


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه