وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » ولخرجی کم‌سابقه استرالیایی‌ها در روز باکسینگ

تاریخ انتشار : 1400/10/06 - 4:45

ولخرجی کم‌سابقه استرالیایی‌ها در روز باکسینگ

صدای استرالیا– نه ماسک اجباری، نه افزایش تعداد افراد کرونایی و نه ابهام در مورد سویه اومیکرون، هیچ کدام موجب […]

ولخرجی کم‌سابقه استرالیایی‌ها در روز باکسینگ

صدای استرالیا– نه ماسک اجباری، نه افزایش تعداد افراد کرونایی و نه ابهام در مورد سویه اومیکرون، هیچ کدام موجب نشده که استرالیایی‌ها از خیر تخفیف‌های روز باکسینگ بگذرند.

برآوردها حاکی است که استرالیایی‌ها در روز باکسینگ ۲٫۹ میلیارد دلار از فروشگاه‌های فیزیکی و ۱٫۲ میلیارد دلار هم از فروشگاه‌های آنلاین خرید کرده‌اند.

انجمن ملی خرده‌فروشی استرالیا اعلام کرده که در ۱۱ سال اخیر چنین آماری بی سابقه بوده است.

عقیده بر این است که گرفتار بودن مردم در قرنطینه در بخش عمده‌ای از سال، عامل افزایش شدید تقاضا شده است.

دومینیک لمب، مدیرعامل انجمن خرده فروشی استرالیا گفت: روند خرید مردم، نشان می‌دهد که استرالیایی‌ها چگونه خود را برای بازگشت به زندگی عادی آماده می‌کنند.

به گفته وی، لباس، کفش، جواهرات و موارد شخصی جزو پر طرفدارترین کالاها برای خریداران بوده است و حالا مردم دیگر به اندازه قبل لباس راحتی مناسب برای روزهای خانه نشینی، نمی‌خرند.

اما لوازم و مایحتاج خانوار همچنان جزو روندهای اصلی در خریدهاست که حاکی از این است که استرالیایی‌ها، هنوز نگران وقوع قرنطینه دیگری هستند و خود را آماده می‌کنند.

در چنین شرایطی و با هجوم مردم به مراکز فروش، کارکنان عضو اتحادیه خرده‌فروشی، از خریداران می‌خواهند که ماسک و رفتار مناسب را فراموش نکنند.

جرارد دویر، دبیرکل این اتحادیه گفت: می‌دانیم که مراکز خرید بسیار شلوغ خواهد بود و خریدارانی که به دنبال تخفیف هستند، ممکن است عصبی شوند؛ اما هیچ دلیلی وجود ندارد که این فشار را روی کارکنان فروشگاه‌ها خالی کنند.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه