وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » وزیر بهداشت استرالیا: هر کسی از تاریخ ۱۹ فوریه از ایران آمده باید ایزوله شود

تاریخ انتشار : 1398/12/14 - 18:08

وزیر بهداشت استرالیا: هر کسی از تاریخ ۱۹ فوریه از ایران آمده باید ایزوله شود

صدای استرالیا- وزیر بهداشت استرالیا اعلام کرد هر کسی که از تاریخ 19 فوریه از ایران به استرالیا آمده باید خود را در شرایط ایزوله قرار بدهد.

مرگ دو نفر در قم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا

صدای استرالیا- وزیر بهداشت استرالیا اعلام کرد هر کسی که از تاریخ ۱۹ فوریه از ایران به استرالیا آمده باید خود را در شرایط ایزوله قرار بدهد.

گِرِگ هانت، وزیر بهداشت استرالیا، امرو چهارشنبه در اظهاراتی با بیان اینکه ویروس کرونای جدید (کوید ۱۹) در ایران بطور غیرقابل کنترلی گسترش یافته، محدویت هایی که پیش از این در مورد مسافران بازگشته از ایران اعلام شده بود را تغییر داد.

پیش از این اعلام شده بود که هر شخصی که از تاریخ اول ماه مارس از ایران وارد استرالیا بشود باید به مدت دو هفته خود را ایزوله کند اما اکنون این زمان به تاریخ ۱۹ فوریه تغییر یافته است.

بر همین اساس هر شخصی که از تاریخ ۱۹ فوریه از ایران به استرالیا آمده باید این دستورالعمل را اجرا کند.

به گفته هانت، دلیل اتخاذ این تصمیم و سخت‌تر کردن شرایط برای مسافران بازگشته از ایران آن است که متوجه شده‌ایم کرونا در ایران بطور غیرقابل کنترلی گسترش یافته‌است.

وی گفت: ما این کار را به دلیل بالا رفتن احتمال انجام دادیم و می‌دانیم که وضعیت در ایران بطور شفافی بدتر از آن چیزی است که گفته می‌شود و آمار مبتلایان نیز بیشتر از تعدادی است که اعلام شده‌است. اکنون ما در استرالیا با تعداد زیادی از مسافرانی که از ایران آمده‌اند مواجه هستیم.

بر اساس این گزارش، با تغییر شرایط و اعلام اینکه هر کسی که از تاریخ ۱۹ فوریه از ایران به استرالیا آمده باید در شرایط ایزوله شخصی قرار بگیرد، در خصوص تهدیدهای ناشی از کرونا ایران هم ردیف چین قرار گرفته است.

منبع: ۷ نیوز

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه