وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اخبار » هزینه تست‌های فوری برای کارگران مشمول کسر از مالیات شد

تاریخ انتشار : 1400/11/18 - 5:51

هزینه تست‌های فوری برای کارگران مشمول کسر از مالیات شد

صدای استرالیا- کارکنان در استرالیا می‌توانند در برخی شرایط در سال جاری، هزینه تست‌های کووید-19 را بابت کسورات مالیاتی خود منظور کنند که به این ترتیب، هزینه تست‌ آنتی‌ژن تا حدود 6.5 دلار کاهش می‌یابد.

کمبود تست‌های فوری آنتی‌ژن یک هفته دیگر ادامه می‌یابد

صدای استرالیا- کارکنان در استرالیا می‌توانند در برخی شرایط در سال جاری، هزینه تست‌های کووید-۱۹ را بابت کسورات مالیاتی خود منظور کنند که به این ترتیب، هزینه تست‌ آنتی‌ژن تا حدود ۶٫۵ دلار کاهش می‌یابد.

این خبر در پی شکایت‌های مطرح شده از سوی برخی کارگران اعلام می‌شود که می‌گفتند کارفرماها، آنها را مجبور کرده‌اند به منظور دریافت اجازه حضور سر کار، به هزینه خودشان تست آنتی‌ژن تهیه کنند.

با این تصمیم جدید، افراد می‌توانند در صورت خرید تست آنتی‌ژن یا تست PCR برای سفرهای خارجی، تمامی رسید‌های خود را نگه‌‌دارند و ثابت کنند هدف از انجام این تست‌ها، ضرورت شغلی بوده است.

به بیان دیگر، هزینه تست کرونا را نمی‌توان از مالیات کسر کرد؛ مگر اینکه ثابت شود تست مذکور برای حضور سر کار ضروری بوده است.

در حال حاضر، احراز شرایط برای کسر هزینه تست‌های آنتی‌ژن از مالیات بسیار سخت است و تنها شامل مواردی نادر می‌شود. اما تغییرات اعلام شده، مقررات کسر از مالیات را شفاف کرده است.

البته استرالیایی‌ها برای دریافت مبالغ بازپرداخت مالیاتی، باید تا پایان سال مالی جاری منتظر بمانند. زیرا این کسورات پس از ارایه اظهارنامه قابل پرداخت خواهد بود.

قرار است جاش فرایدنبرگ، وزیر خزانه‌داری فدرال، امروز این تغییرات را اعلام کند.

منبع: نیوز دات کام


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه