وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » ملبورن میزبان بزرگترین آتش‌بازی‌ سال نو

تاریخ انتشار : 1401/10/02 - 5:24

ملبورن میزبان بزرگترین آتش‌بازی‌ سال نو

صدای استرالیا - مردم شهر ملبورن پایان سال ۲۰۲۲ را به سبکی دیدنی و با بزرگترین جشن شب سال نو در تاریخ این شهر جشن خواهند گرفت.


صدای استرالیا – مردم شهر ملبورن پایان سال ۲۰۲۲ را به سبکی دیدنی و با بزرگترین جشن شب سال نو در تاریخ این شهر برگزار خواهند گرفت.

آتش‌بازی‌ها تنها بخشی از جشن سال نوی ملبورن خواهند بود و انتظار می‌رود همزمان با این جشن نیم میلیون نفر در اماکن تفریحی در سراسر این شهر حضور داشته باشند.

شهر ملبورن در حالی وارد سال ۲۰۲۳ خواهد شد که نیمه شب، آتش‌بازی‌ها و نمایش‌های لیزری از ۳۰ پشت‌بام مرکز تجاری شهر قابل مشاهده خواهند بود که هشت مورد بیشتر از سال‌های گذشته است.

این نمایش آتش‌بازی‌ها همراه با یک موسیقی متن هشت دقیقه‌ای تنظیم شده توسط دی‌جی مایک کاتز خواهد بود و از هر نقطه‌ای که افق شهر ملبورن در آن قابل مشاهده باشد، چشمان را به سمت خود خیره خواهد کرد.

همچنین جشنواره کریسمس شهر ملبورن با مجموعه‌ای از جاذبه‌ها در حال برگزاری است و تا پایان سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

جشن‌های شب سال نو و جشنواره کریسمس با هزینه ۲۰۰ میلیون دلاری صندوق احیای شهر ملبورن که مشارکتی بین شهر ملبورن و دولت ویکتوریا است، برگزار می‌شوند.

یکی مقام شهرداری ملبورن در این خصوص گفت: شب سال نو یکی از بزرگترین شب‌های سال برای صاحبان مشاغل ملبورن است. پیش از پاندمی بیش از ۴۰۰ هزار گردشگر به ملبورن هجوم می‌آوردند و انتظار داریم که امسال با نیم میلیون بازدیدکننده این رکورد شکسته شود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , جشن ها و رویدادها , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه