وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » ملبورنی‌ها؛ ساحل سنت کیلدا دیگر خانوادگی نیست

تاریخ انتشار : 1399/09/13 - 5:23

ملبورنی‌ها؛ ساحل سنت کیلدا دیگر خانوادگی نیست

صدای استرالیا - سنت کیلدا همیشه ساحل مورد علاقه خانواده‌های ملبورنی بوده است، اما اخیرا به مکانی برای جشن و پارتی جوانان و رفتارهای افراطی آنها تبدیل شده و خانواده‌ها از این بابت دلخورند.

ملبورنی‌ها؛ ساحل سنت کیلدا دیگر خانوادگی نیست

صدای استرالیا – سنت کیلدا همیشه ساحل مورد علاقه خانواده‌های ملبورنی بوده است، اما اخیرا به مکانی برای جشن و پارتی جوانان و رفتارهای افراطی آنها تبدیل شده و خانواده‌ها از این بابت دلخورند.

لوییز کرافورد، شهردار شهر پورت فیلیپ در این باره گفت: نمی‌خواهیم یک گروه محدود این ساحل را برای همه ما تخریب کنند. ما می‌خواهیم که مردم از این فضا لذت ببرند و در عین حال مسئولیت‌های شخصی خود را هم در نظر داشته باشند.

سنت کیلدا که روزگاری ساحلی خانوادگی بود، حالا با رفتارهای سرخوشانه و غیرمسئولانه جوانان شکل دیگری به خود گرفته و برخی از آنها، ممنوعیت آوردن مشروبات الکلی به این ساحل را رعایت نمی‌کنند.

همچنین مدت هاست که جاروجنجال‌های شبانه در این ساحل و همچنین جرقه‌های آتش ترقه‌هایی که با فاصله اندکی از مردم به روی زمین می‌افتد، منظره‌ای تکراری در این ساحل است. همچنین دعواهای گاه و بیگاه به رغم مراقب‌های پلیس، موجب شده که خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند، از این ساحل رویگردان شوند.

به گفته آدرین وایت، مسوول ناظر این منطقه، پلیس شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی و جرایم در سطح این ساحل بوده و در مواردی حتی به پلیس حمله شده است.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه