وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » مزرعه اجساد سیدنی، عجیب‌ترین مزرعه استرالیا

تاریخ انتشار : 1396/11/03 - 10:00

مزرعه اجساد سیدنی، عجیب‌ترین مزرعه استرالیا

مزارع عجیبی در سراسر جهان وجود دارند اما بدون شک مزرعه اجساد یکی از عجیب‌ترین آنهاست که چندی است اولین مورد آن در استرالیا ایجاد شده است.

مزرعه اجساد سیدنی، عجیب‌ترین مزرعه استرالیا

صدای استرالیا – هشدار/ مطلب مزرعه اجساد و ویدئوی مرتبط با آن حاوی عبارات و تصاویری است که ممکن است برای برخی از خوانندگان و بینندگان آزار دهنده باشد.

مزارع عجیبی در سراسر جهان وجود دارند اما بدون شک مزرعه اجساد یکی از عجیب‌ترین آنهاست که چندی است اولین مورد آن در استرالیا ایجاد شده است.

اولین مزرعه اجساد استرالیا در منطقه‌ای ناشناخته در نزدیکی بلومانتین در غرب سیدنی قرار دارد و اجساد بسیاری در آن بدون اینکه دفن شوند، در حال پوسیدن هستند.

در این مزرعه جنازه ۱۰۰ نفر که داوطلبانه برای این کار علمی اعلام آمادگی کرده بودند، درون محفظه‌های توری در فضای باز قرار داده شده است تا بپوسند و در این خلال آزمایش‌ها و بررسی‌های مختلفی بر روی آنها صورت بگیرد.

اجساد موجود در این مزرعه در سراسر آن پراکنده شده‌اند و در حالی که برخی از آنها در زیر آفتاب سوزان قرار دارند، برخی دیگر نیز در شرایط متفاوتی قرار داده شده‌اند.

این مزارع که در آمریکا از آنها با نام  مزارع فریمن یاد می‌شود در واقع بخشی از مرکز انسان شناسی پزشکی قانونی هستند و هدف اصلی راه اندازی آنها تحقیقات بیشتر بر روی مراحل مختلف تجزیه بدن انسان است.

در ویدئوی زیر با این مزرعه و نحوه فعالیت آن بیشتر آشنا می شوید

مزرعه اجساد سیدنی، عجیب‌ترین مزرعه استرالیا

مزرعه اجساد سیدنی، عجیب‌ترین مزرعه استرالیاهشدار – این مطلب و ویدئوی مرتبط با آن حاوی عبارات و تصاویری است که ممکن است برای برخی از خوانندگان و بینندگان آزار دهنده باشد.صدای استرالیا – مزارع عجیبی در سراسر جهان وجود دارند اما بدون شک مزرعه اجساد یکی از عجیب‌ترین آنهاست که چندی است اولین مورد آن در استرالیا ایجاد شده است.اولین مزرعه اجساد استرالیا در منطقه‌ای ناشناخته در نزدیکی بلومانتین در غرب سیدنی قرار دارد و اجساد بسیاری در آن بدون اینکه دفن شوند، در حال پوسیدن هستند.در این مزرعه جنازه ۱۰۰ نفر که داوطلبانه برای این کار علمی اعلام آمادگی کرده بودند، درون محفظه‌های توری در فضای باز قرار داده شده است تا بپوسند و در این خلال آزمایش‌ها و بررسی‌های مختلفی بر روی آنها صورت بگیرد.اجساد موجود در این مزرعه در سراسر آن پراکنده شده‌اند و در حالی که برخی از آنها در زیر آفتاب سوزان قرار دارند، برخی دیگر نیز در شرایط متفاوتی قرار داده شده‌اند.این مزارع که در آمریکا از آنها با نام مزارع فریمن یاد می‌شود در واقع بخشی از مرکز انسان شناسی پزشکی قانونی هستند و هدف اصلی راه اندازی آنها تحقیقات بیشتر بر روی مراحل مختلف تجزیه بدن انسان است.با صدای استرالیا در تلگرام و اینستاگرام نیز همراه باشیدwww.instagram.com/voaustraliat.me/VOAustralia

Posted by ‎صدای استرالیا‎ on Monday, January 22, 2018


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه