وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اجتماعی » مرگ دو نفر در قم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا

تاریخ انتشار : 1398/12/01 - 11:53

مرگ دو نفر در قم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا

صدای استرالیا- پس از آنکه بعدازظهر دیروز به وقت ایران، وزارت بهداشت اعلام کرد که آزمایش اولیه دو شهروند قمی در خصوص بیماری کروناویروس مثبت اعلام شد، ساعاتی بعد، مرگ این دو شهروند به واسطه ابتلا به بیماری کرونا تایید شد.

مرگ دو نفر در قم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا

صدای استرالیا– پس از آنکه بعدازظهر دیروز به وقت ایران، وزارت بهداشت اعلام کرد که آزمایش اولیه دو شهروند قمی در خصوص بیماری کروناویروس مثبت اعلام شد، ساعاتی بعد، مرگ این دو شهروند به واسطه ابتلا به بیماری کرونا تایید شد.

پس از توییت معاون وزیر بهداشت در خصوص مشاهده دو نمونه مشکوک به کروناویروس در قم و تایید این مساله، علاوه بر ایجاد فضای روانی خاص در شهر قم، به همین موازات تلاش کادر بهداشتی و درمانی قم نیز دو چندان شده است.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسات متعدد به همراه مسئولان استان و همچنین با حضور معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی زمینه های کنترل وضیعت بهداشتی و درمانی در قم را بررسی می کنند.

کرونا جان دو نفر را در قم گرفت

وزارت بهداشت با تایید مرگ دو هموطن در قم به واسطه بیماری کرونا، بر شایعات نسبت به این مساله پایان داد.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی توئیتری آورده است: بدنبال پیک بیماری‌های حاد تنفسی ظرف روزهای اخیر در قم، دو مورد در آزمایشات اولیه از نظر کرونا ویروس مثبت گزارش شدند، متاسفانه هر دو بیمار با توجه به کهولت سن و نقص سیستم ایمنی در بخش مراقبت‌های ویژه فوت نمودند.

مسئولان استان و وزارت بهداشت پس از بروز شایعات نسبت به گستردگی این بیماری در قم، با اعلام رسمی فوت این دو پیرمرد قمی از مردم خواستند که به ملاحظات پزشکی در این زمینه توجه کامل داشته باشند.

منبع: ایسنا


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه