وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » قتل در پاراماتا؛ قاتل جنازه را در اسید حل کرد

تاریخ انتشار : 1400/11/13 - 3:28

قتل در پاراماتا؛ قاتل جنازه را در اسید حل کرد

صدای استرالیا – پلیس ایالت نیوساوت‌ولز بقایای جنازه یک دختر 19 ساله را درون وان پر از اسید خانه‌ای در منطقه پاراماتای سیدنی کشف کرد.


هشدار: این مطلب حاوی جزئیاتی است که ممکن است برای برخی ناراحت‌کننده باشد

صدای استرالیا – پلیس ایالت نیوساوت‌ولز بقایای جنازه یک دختر ۱۹ ساله را درون وان پر از اسید خانه‌ای در منطقه پاراماتای سیدنی کشف کرد.

پلیس ایالت نیوساوت‌ولز اعلام کرد که بعدازظهر یکشنبه و پس از دریافت گزارشی از بستگان نگران امینا حیات، دختر ۱۹ ساله اهل بنگلادش، به خانه‌ای در خیابان پنانت هیلز منطقه پاراماتای شمالی مراجعه کرده و جنازه این دختر را در حالی پیدا کرد که در وان پر از اسید رها شده بود.

گفته شده است که پلیس پس از ورود به آپارتمان به دلیل وجود مواد سمی مجبور به خروج شده و تیم ویژه مجهز به تجهیزات شیمیایی به مدت چند ساعت محل را مورد بررسی دقیق قرار دادند.

پس از بررسی‌های اولیه، پلیس تصویر مراج ظفر، شریک ۲۰ ساله مقتول و مظنون اصلی این قتل را منتشر کرده و از مردم خواسته بود تا در پیدا کردن او به این نیرو کمک کنند.

به گفته پلیس، قتل در فاصله ظهر تا ۵ بعدازظهر شنبه رخ داده است و بررسی‌ها نشان می‌دهند که جنازه امینا پیش از پیدا شدن در روز یکشنبه به مدت بیش از یک روز در وان پر از اسید بوده است.

مراج ظفر روز دوشنبه خود را به پلیس تحویل داد و به اتهام قتل بازداشت شد.

منابع خبری می‌گویند که امینا پس از مهاجرت به استرالیا از بنگلادش، با مراج آشنا شده و چند هفته پیش با او ازدواج کرده بود، ازدواجی که با مخالفت خانواده‌های آنها روبرو بود.

همسایگان این زوج گفته‌اند که مراج خود را پاکستانی معرفی کرده است اما زبان انگلیسی او بسیار خوب بوده است.

قرار است جلسه دادگاه این قتل روز پنجم ماه آوریل برگزار شود و متهم به قتل تا آن زمان در بازداشت به سر خواهد برد.

منبع: دیلی میل استرالیا


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
دیدگاه کاربران کل نظرات :2
  • Hassan Shafahi

    تاریخ : ۱۴ - بهمن - ۱۴۰۰

    من یک دانشجو اهل افغانستان هستم و ددر حال حاضر به ایران مهاجرت کردم، دلیل اصلی این مهاجرت تهدیدات و دشمنی های تعدادی با برادرم و فامیل من هست که از هر راهی بتوانند یکی از اعضای فامیلم را بگیرند و با حالات فجیع از بین ببرند من که خودم پاسپورت نداشتم مجبور شدم به طور قاچاقی ایران بیام و الان ایران هم با طالبان روابط خوبی ندارند و ایران از مهاجرین منحیث طعمه استفاده میکند و از این نکته اهرام فشار ساخته من تمام ترسم ا این است که ردمرز شوم چه بلایی به سرم میآید خدا میداند


    پاسخ

  • مانا

    تاریخ : ۲۹ - آبان - ۱۴۰۱

    نگران نباش خدا بزرگه❤


    پاسخ

ارسال دیدگاه