وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » قاچاقچی بدشانسی که با خودروی پلیس تصادف کرد + فیلم

تاریخ انتشار : 1398/05/02 - 12:01

قاچاقچی بدشانسی که با خودروی پلیس تصادف کرد + فیلم

صدای استرالیا- در حادثه‌ای طنزگونه راننده یک خودروی ون که بیش از 200 میلیون دلار ماده مخدر شیشه حمل می‌کرد با چند خودروی پلیس تصادف کرد.

قاچاقچی بدشانسی که با خودروی پلیس تصادف کرد

صدای استرالیا- در حادثه‌ای طنزگونه راننده یک خودروی ون که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ماده مخدر شیشه حمل می‌کرد با چند خودروی پلیس تصادف کرد.

در این تصادف که در سیدنی رخ داد یک مرد ۲۸ ساله با خودروی ون خود با خودروهای پلیسی که در خیابان ایستوود و در مقابل پاسگاه پلیس پارک شده بودند تصادف کرد و این تصادف منجر به کشف ۲۷۰ کیلوگرم ماده مخدر آیس به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار شد.

البته کشف مواد مخدر از این خودرو در هنگام تصادف رخ نداد. پلیس منطقه با بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته موفق به شناسایی خودرو و راننده آن شده و در عرض تنها یک ساعت موفق به دستگیری راننده در منطقه راید شد. پلیس در بازرسی از خودرو موفق به کشف این میزان مواد مخدر شد.

در این تصادف یه یکی از خودروهای پلیس آسیب جدی وارد شده است.

پلیس پس از جستجوی خودروی این مرد ۲۷۳ کیلوگرم ماده مخدر مت‌آمفتامین در خودروی او یافت. ارزش مواد مخدر کشف شده در خودروی این راننده ۲۰۰ میلیون دلار استرالیا برآورد شده است.

Van carrying $200m of ice crashes into police cars in Sydney

If the offence wasn't so serious, it would be laughable: A man is facing a lengthy jail term after crashing his van – filled with more than $200 million worth of ice – into police cars parked outside a Sydney police station. Police say it's the easiest drug bust they've made. Story: 7news.link/zgj2sd #TheLatest #7NEWS

Posted by ۷NEWS Melbourne on Tuesday, July 23, 2019

بنا بر اعلام پلیس استرالیا در جریان تصادف خودروی این فرد مظنون به توزیع مواد مخدر با خودروی پلیس به کسی آسیبی نرسیده است.

ماده مخدر مت‌آمفتامین که در استرالیا با عنوان آیس شناخته می‌شود رایج‌ترین ماده مخدر در این کشور است.

این در حالی است که بهای مت‌آمفتامین در استرالیا از بسیاری از کشورهای جهان بالاتر استف امری که سبب شده گروه‌های تبهکار و قاچاقچی استرالیا به توزیع این ماده مخدر روی بیاورند.

منبع خبر: شبکه ۹ استرالیا

منبع ویدئو: شبکه ۷ استرالیا


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه