وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024
» اخبار » فروشگاه‌های زنجیره‌ای سون الون به یک شرکت ژاپنی فروخته می‌شود

تاریخ انتشار : 1402/09/12 - 1:06

فروشگاه‌های زنجیره‌ای سون الون به یک شرکت ژاپنی فروخته می‌شود

صدای استرالیا - در یک معامله به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون دلار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای 7-Eleven در استرالیا به شرکت مادر ژاپنی آن واگذار می‌شود.

«سون الون» به فروش گذاشته شد

صدای استرالیا – در یک معامله به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای سون الون در استرالیا به شرکت مادر ژاپنی آن واگذار می‌شود.

این شرکت استرالیایی در سال ۱۹۷۷ با یک فروشگاه در ملبورن کار خود را آغاز کرد و به یک شبکه از ۷۵۲ فروشگاه در نیوساوت‌ولز، ویکتوریا، قلمرو پایتختی استرالیا، کوئینزلند و غرب استرالیا گسترش یافت.

این شرکت در حال حاضر بیش از ۹ هزار نفر را در سراسر شبکه شرکتی و فرانچایز خود استخدام کرده است.

خبر فروش ۷-Eleven استرالیا به شرکت Seven-Eleven Japan توسط خانواده‌های ویترز و بارلو، به ارزش ۱٫۷۱ میلیارد دلار، ابتدا توسط روزنامه Australian Financial Review گزارش شد.

راسل ویترز در یک بیانیه به نمایندگی از سهامداران ۷-Eleven استرالیا، گفت: این زمان مناسبی برای فروش این شرکت است. این شرکت در سال‌های اخیر در چندین زمینه پیشرفت قابل توجهی کرده و تحت یک تیم مدیریت با اعتبار بالا عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: حالا زمان مناسبی است که خانواده‌های ما این کسب و کار را به مالکان جدید واگذار کنند تا این برند فوق‌العاده را ادامه دهند و توسعه دهند.

او افزود: ما اطمینان داریم که Seven-Eleven Japan به خوبی از این شرکت مراقبت کرده و پیشرفت و موفقیت آینده آن را تضمین خواهد کرد.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها :
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه