وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » فرودگاه ملبورن، بهترین فرودگاه در استرالیا و اقیانوس آرام شد

تاریخ انتشار : 1401/12/26 - 5:28

فرودگاه ملبورن، بهترین فرودگاه در استرالیا و اقیانوس آرام شد

صدای استرالیا - سایت بریتانیایی اسکای ترکس جدیدترین فهرست برترین فرودگاه‌های جهان را براساس نظرسنجی از مسافرانی از سراسر جهان اعلام کرد.


صدای استرالیا – سایت بریتانیایی اسکای ترکس که در زمینه بررسی و رتبه‌بندی خطوط هوایی و فرودگاه‌های جهان فعالیت می‌کند، جدیدترین فهرست برترین فرودگاه‌های جهان را براساس نظرسنجی از مسافرانی از سراسر جهان اعلام کرد. مسافرانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، براساس تجربه فرودگاهی خود از ورود تا خروج و همه چیز بین این فرآیند به فرودگاه‌ها امتیاز داده‌اند.

در بین ۲۰ فرودگاه برتر جهان، فقط یک فرودگاه از استرالیا قرار گرفته که آنهم فرودگاه بین‌المللی ملبورن با رتبه ۱۹ است. این فرودگاه همچنین جایزه بهترین فرودگاه در استرالیا و اقیانوس آرام و جایزه بهترین کارکنان فرودگاه در استرالیا و اقیانوس آرام را از آن خود کرد.

همچنین فرودگاه بریزبن در رتبه ۲۳ و فرودگاه سیدنی در رتبه ۴۹ قرار گرفتند. فرودگاه گلدکوست، فرودگاه پرت و فرودگاه آدلاید هم به ترتیب در رتبه‌های ۵۴، ۵۸ و ۷۳ قرار گرفتند.

لوری آرگوس، مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی ملبورن گفت که جوایز بدست آمده، سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه انجام شده در این فرودگاه را به رسمیت می‌شناسند. خدمات مشتری در قلب کاری است که ما انجام می‌دهیم و به کاری که تیم ما برای ارائه بهترین تجربه به مسافرانمان انجام می‌دهد، افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه ملبورن براساس بازخورد بازدیدکنندگان عمل کرده است، افزود: برای مثال، ما بیش از ۴۰ میلیون دلار برای ارتقای توالت‌ها و سرویس‌های بهداشتی خود سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و این موارد از یکی از بزرگترین منابع شکایت از ما به یکی از بزرگترین منابع افتخار ما تبدیل شده‌اند.

آرگوس گفت که در فرودگاه ملبورن بزرگترین گلوگاه‌های مسافران در ترمینال ۳ با پیوند دادن آن با ترمینال ۴، تثبیت پست‌های بازرسی امنیتی و نصب آخرین فناوری غربالگری حذف شدند.

به گفته وی، فرودگاه ملبورن ارتقاهای بیشتری نیز خواهد داشت و در حال حاضر بیشتر تمرکز روی ترمینال ۱ است که معتقدیم وقتی کارهای ارتقای آن در اواخر امسال تکمیل شود، بهترین ترمینال داخلی استرالیا خواهد بود.

فرودگاه گلد کوئست هم برنده جایزه بهترین فرودگاه منطقه‌ای در استرالیا اقیانوس آرام شد.

در رتبه‌بندی ۲۰۲۳ اسکای ترکس در زمینه برترین فرودگاه‌های جهان، فرودگاه چانگی در سنگاپور، فرودگاه بین‌المللی حمد در دوحه قطر و فرودگاه بین‌المللی توکیو (هاندا) در ژاپن رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فرودگاه بین‌المللی اینچئون در کره‌جنوبی، فرودگاه شارل دوگل پاریس در فرانسه، فرودگاه استانبول در ترکیه، فرودگاه مونیخ در آلمان، فرودگاه زوریخ در سوئیس، فرودگاه بین‌المللی ناریتا در ژاپن و فرودگاه مادرید-باراخاس در اسپانیا نیز در رتبه‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه