وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » فراخوان نوعی پروتئین بال در سراسر استرالیا

تاریخ انتشار : 1399/08/09 - 12:21

فراخوان نوعی پروتئین بال در سراسر استرالیا

صدای استرالیا- وجود بالقوه پلاستیک در نوعی از پروتئین بال باعث شده است که این خوراکی را در سوپرمارکت‌ها و مغازه‌های خرده‌فروشی مواد غذایی سراسر استرالیا  جمع آوری کنند.

فراخوان برگرداندن نوعی پروتئین بال در سراسر استرالیا

صدای استرالیا– وجود بالقوه پلاستیک در نوعی از پروتئین بال باعث شده است که این خوراکی را در سوپرمارکت‌ها و مغازه‌های خرده‌فروشی مواد غذایی سراسر استرالیا  جمع آوری کنند.

شرکت Natural High Co. Pty Ltd برای پروتئین بال‌های  ۴۰ گرمی مدل Bounce Protein Ball Cashew Caramel به دلیل وجود بالقوه ماده خارجی پلاستیک در این ماده غذایی، فراخوان عودت فوری منتشر کرده است.

این توپ‌های پروتئین در سوپرمارکت‌ها کولز و وول‌ورثز و همچنین مغازه‌های خرده‌فروشی مواد غذایی ازجمله آی‌جی‌ای، ۷-الون، کَلتکس، بی‌پی، ای‌جی فیولز، یونایند فیولز در نیوساوث ولز، کویینزلند، ویکتوریا، استرالیای جنوبی، استرالیای غربی، قلمرو شمالی و تاسمانی و همچنین در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین سراسر استرالیا برای فروش عرضه می‌شوند.

این فراخوان عودت فوری، سری M2310 با تاریخ تا قبل از ۲۱/۰۷/۲۱ را شامل می‌شود. سازمان استاندارد غذایی استرالیا هشدار داد هرگونه محصول محتوی پلاستیک درصورت مصرف می‌تواند بسیار آسیب‌رسان باشد. این سازمان به مصرف‌کنندگان توصیه کرد از خوردن این محصول اجتناب کنند و هرچه سریع‌تر آن را در محلی که خریداری کرده‌اند عودت دهند و کل هزینه را پس گیرند.

منبع: ۷نیوز

اخبار مرتبط:

فراخوان ۶ میلیون بطری آب به دلیل احتمال بروز خفگی در کودکان

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه