وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » عرضه اینترنت رایگان در تلفن‌های عمومی تلسترا آغاز شد

تاریخ انتشار : 1401/06/06 - 10:44

عرضه اینترنت رایگان در تلفن‌های عمومی تلسترا آغاز شد

صدای استرالیا- پس از اینکه تماس تلفنی با تمامی تلفن‌های عمومی تلسترا سال گذشته رایگان شد، حالا این شرکت دسترسی اینترنت را در این تلفن‌ها به صورت رایگان عرضه می‌کند.

اینترنت رایگان

صدای استرالیا– پس از اینکه تماس تلفنی با تمامی تلفن‌های عمومی تلسترا سال گذشته رایگان شد، حالا این شرکت دسترسی اینترنت را در این تلفن‌ها به صورت رایگان عرضه می‌کند.

به این ترتیب، هر کسی – چه مشترک تلسترا باشد و چه نه- می‌تواند از طریق یکی از سه هزار تلفن‌ عمومی (پی‌فون) منتخب این شرکت از وای-فای عمومی رایگان استفاده کند.

تلسترا که این خدمت را فعلا در  سه هزار دستگاه تلفن عمومی راه‌اندازی کرده، قصد دارد اینترنت رایگان را به تدریج در تمامی تلفن‌های عمومی‌اش در دسترس مردم قرار دهد.

مایکل آکلند، مدیر مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارهای کوچک گروه تلسترا در بیانیه‌ای نوشت: در حالی برای اکثر ما داشتن دسترسی به اینترنت موضوعی بدیهی است، بسیاری از افراد آسیب‌پذیر و جدا افتاده، علی‌رغم داشتن احتمالی گوشی موبایل، همواره به اینترنت دسترسی ندارند. وای-فای رایگان این ظرفیت را دارد که تفاوتی بزرگ ایجاد کند و به این افراد امکان بدهد که با خانواده و دوستان‌شان در ارتباط باشند و به خدمات ضروری دسترسی پیدا کنند.

منبع: تلسترا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه