وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » طرح جالب ایرلاین استرالیایی: صندلی وسط را انتخاب کنید و برنده شوید

تاریخ انتشار : 1401/08/06 - 3:48

طرح جالب ایرلاین استرالیایی: صندلی وسط را انتخاب کنید و برنده شوید

صدای استرالیا - صندلی وسط که نه نمای پنجره و نه دسترسی آسان به دستشویی دارد، بدون شک نامطلوب‌ترین نقطه برای نشستن در یک هواپیما است.


صدای استرالیا – صندلی وسط که نه نمای پنجره و نه دسترسی آسان به دستشویی دارد، بدون شک نامطلوب‌ترین نقطه برای نشستن در یک هواپیما است.

براساس یک نظرسنجی جدید در رسانه‌های اجتماعی که توسط شرکت ویرجین استرالیا انجام شد، فقط ۰٫۶ درصد از بیش از ۷۵۰۰ رای‌دهنده که در این نظرسنجی شرکت کردند، صندلی وسط را ترجیح دادند یا به احتمال زیاد تصادفا به این گزینه رای دادند.

حالا ایرلاین ویرجین استرالیا به دنبال آن است که با اجرای طرحی میزان استقبال از صندلی وسط هواپیما و رزرو این صندلی را افزایش دهد.

ویرجین استرالیا به تازگی طرح قرعه‌کشی صندلی وسط را اجرا کرده است، یک قرعه‌کشی ویژه به ارزش ۲۳۰ هزار دلار استرالیا (یا ۱۴۵ هزار دلار آمریکا) که مختص افرادی است که در طول پرواز داوطلبانه یا غیرداوطلبانه در صندلی وسط می‌نشینند.

از الان تا ۲۳ آوریل ۲۰۲۳، اعضای ۱۸ سال به بالای Velocity Frequent Flyer که در صندلی وسط می‌نشینند، می‌تواند از طریق اپلیکیشن ویرجین استرالیا در قرعه‌کشی ثبت‌نام کنند.

هر هفته جایزه‌ای متفاوت به برنده خوش‌شانس قرعه‌کشی اهدا می‌شود. از جمله این هدایا می‌توان به تعطیلات دو شبه در کنز شامل پرواز، اقامت و پرش بانجی اشاره کرد. به طرفداران لیگ فوتبال استرالیا هم پروازها و بلیط‌های فینال بزرگ لیگ فوتبال استرالیا و دسترسی انحصاری به ناهار قبل از بازی و بعد از مهمانی اهدا می‌شود.

پس از انتشار این اطلاعیه در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ویرجین استرالیا، برخی از نظردهندگان موافق بودند که این یک “طرح درخشان” است در حالی که برخی دیگر گفتند که هیچ چیز نمی‌تواند آنها را مجبور کند روی صندلی وسط بنشینند.

منبع: سی‌ان‌ان


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه