وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » سیل ویکتوریا هزینه‌های زندگی را در استرالیا افزایش می‌دهد

تاریخ انتشار : 1401/07/26 - 3:51

سیل ویکتوریا هزینه‌های زندگی را در استرالیا افزایش می‌دهد

صدای استرالیا - به نظر می‌رسد بحران سیل ویکتوریا با افزایش قیمت مواد غذایی در سراسر استرالیا، افزایش هزینه‌های زندگی در این کشور را بدتر می‌کند.


صدای استرالیا – بحران سیل در ایالت ویکتوریا که با افزایش قیمت مواد غذایی در سراسر استرالیا همراه شده، هزینه‌های زندگی در این کشور را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سیل به مزارع و مشاغل در سراسر ویکتوریا آسیب زده و تحلیلگران کشاورزی افزایش قیمت محصولات لبنی، غلات، میوه و سبزیجات را پیش‌بینی کرده‌اند.

محصولات زراعی و دام در مناطق کشاورزی کلیدی از شپارتون تا مرز ویکتوریا و نیو ساوت ولز و درست در سراسر دره گولبرن که مقدار قابل توجهی هلو، گوجه فرنگی، گلابی و سیب در آن تولید می‌شود، تحت تاثیر سیل قرار گرفته‌اند.

جیم چالمرز، خزانه‌دار استرالیا هشدار داده که مردم باید انتظار فشار بیشتری را بر بودجه خانوار داشته باشند.

وی افزود: فکر می‌کنم استرالیایی‌ها باید برای تاثیر سیل‌های اخیر بر هزینه‌های زندگی آماده شوند. البته دولت هم برای حمایت از مردم حضور خواهد داشت.

جان کهو، سردبیر اقتصادی استرالین فایننشال ریویو هم گفت: تاثیر سیل‌های اخیر در قفسه سوپرمارکت‌های استرالیا احساس خواهد شد.

تحلیلگران کشاورزی در رابوبانک می‌گویند که این تاثیر احتمالا باعث افزایش قیمت شیر، محصولات لبنی، میوه و سبزیجات و غلات می‌شود.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه