وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024
» اخبار » «سون الون» به فروش گذاشته شد

تاریخ انتشار : 1402/02/12 - 7:00

«سون الون» به فروش گذاشته شد

صدای استرالیا– سون الون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های خواربارفروشی‌ و سوخت زنجیره‌ای استرالیا به فروش می‌رسد. این […]

«سون الون» به فروش گذاشته شد

صدای استرالیا– سون الون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های خواربارفروشی‌ و سوخت زنجیره‌ای استرالیا به فروش می‌رسد.

این شرکت روز دوشنبه به سهامداران‌اش اعلام کرد که قصد دارد صاحبان جدیدی برای کسب و کار بیابد، اما این روند در مراحل اولیه است و انتظار می رود چند ماه طول بکشد.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: خانواده ویترز و بارلو (مالکان و بنیان‌گذاران این شرکت) به این نتیجه رسیده‌اند که زمان مناسب برای بررسی گزینه‌های مربوط به مالکیت آینده این کسب و کار با هدف تضمین رشد و موفقیت آن فرا رسیده است.

شرکت ۷-Eleven در سال ۱۹۷۷ و از یک فروشگاه واحد در ملبورن آغاز به کار کرد و اکنون به یکی از بزرگترین خرده فروشی‌های خواربار و سوخت استرالیا با حدود ۷۵۰ فروشگاه در نیوساوت ولز، ویکتوریا، قلمرو پایتختی، کوئینزلند و استرالیای غربی تبدیل شده است.

این شرکت بیش از ۹۰۰۰ نفر را در سراسر شبکه شرکتی و فرانشیز خود در استخدام دارد.

مایکل اسمیت، رئیس هلدینگ سون الون گفت: این شرکت یک نام تجاری بی نظیر با شتابی بالا و استراتژی مناسبی برای رشد در بازار خواربار است با تحول مداوم، نوآوری‌های دیجیتال و افتتاح فروشگاه‌های جدید است.

وی افزود: با وجود چنین پلتفرم قدرتمندی، سهامداران به این نتیجه رسیده‌اند که زمان مناسب برای مالکیت جدید به منظور نظارت بر مراحل بعدی رشد و توسعه فرا رسیده است.

گفتنی است که پیش از این، تحقیقات نشان داده بود که این شرکت، به طور غیرقانونی به کارکنان خود دستمزد پایینی داده بود و به همین دلیل محکوم به پرداخت بیش از ۱۷۳ میلیون دلار غرامت به کارکنان‌اش شد.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه