وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » ساکنان حومه‌شرقی سیدنی بیشترین اعتیاد را به خرید آنلاین دارند

تاریخ انتشار : 1402/01/05 - 6:02

ساکنان حومه‌شرقی سیدنی بیشترین اعتیاد را به خرید آنلاین دارند

صدای استرالیا - شرکت پست استرالیا براساس گزارش خرید آنلاین خود در سال ۲۰۲۳، اعلام کرد که کوئینزلند در سال ۲۰۲۲ بالاترین رشد را نسبت به سال ۲۰۲۱ در زمینه خریدهای آنلاین داشت


صدای استرالیا – شرکت پست استرالیا براساس گزارش خرید آنلاین خود در سال ۲۰۲۳، اعلام کرد که کوئینزلند در سال ۲۰۲۲ بالاترین رشد را نسبت به سال ۲۰۲۱ در زمینه خریدهای آنلاین داشت اما این حومه‌های شرقی سیدنی بودند که به طور واقعی جایگاه اول را به خود اختصاص دادند و در زمینه سرانه حجم بسته‌ها و رشد حجم در صدر جدول قرار گرفتند.

بوندای بیچ سیدنی، نورث سیدنی و پدینگتون سه رتبه اول را از نظر سرانه حجم به خود اختصاص دادند در حالی که پاتس پوینت، برونته و بلوو هیل بیشترین جهش را در تعداد بسته‌های تحویلی داشتند.

گزارش شرکت پست استرالیا همچنین چهار دسته مختلف از خریداران استرالیایی و محل زندگی آنها را نشان داد.

خریداران گهگاهی

شرکت استرالیا اعلام کرد که خریداران گهگاهی بزرگترین گروه از خریداران در استرالیا هستند و به عنوان کسانی تعریف می‌شوند که حدود یک تا چهار ماه از سال در خریدهای آنلاین شرکت می‌کنند.

اکثر این گروه از خریداران مرد، ۵۵ تا ۷۴ سال به بالا، با درآمد کمتر و با تمایل به اقامت در مناطق حومه‌ای استرالیا و اغلب بازنشسته هستند. این گروه از خریداران ترجیح می‌دهند که به صورت فیزیکی از فروشگاه‌ها خرید کنند و خریدهای آنلاین آنها بیشتر لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و ابزارآلات است.

این گروه از خریداران استرالیایی بیشتر در لاکیمبا نیو ساوت ولز، وودریج کوئینزلند و کارلتون ویکتوریا یافته می‌شوند.

خریداران انتخابی

شرکت پست استرالیا اعلام کرد که این گروه از خریداران بیشتر مردان ۴۵ تا ۷۴ ساله بودند و معمولا درآمد متوسطی داشتند.

آنها خرید به صورت فیزیکی در فروشگاه‌ها را ترجیح می‌دهند اما تمایل دارند قطعات خودرو و محصولات شراب و مشروبات الکلی را بیشتر از سایر خریداران به صورت آنلاین خرید کنند.

این گروه از استرالیایی‌ها همچنین تمایل دارند برای یافتن بهترین قیمت‌ها و دسترسی به محصولاتی که به صورت غیر آنلاین نمی‌توانند تهیه کنند، به صورت آنلاین خرید کنند.

خریداران انتخابی بیشتر در ملبورن ویکتوریا، مارسدن پارک کوئینزلند و نوینگتون نیو ساوت ولز یافت می‌شوند.

خریداران باهوش

آیا به صورت آنلاین لباس‌های ورزشی، کفش، کالاهای ورزشی و محصولات حیوانات خانگی را می‌خرید؟ آیا با هدف معاملات و تخفیف‌های راحت و ارزشمند آنلاین خرید می‌کنید؟ با این حساب شما احتمالا یک خریدار باهوش هستید.

شرکت استرالیا پست گفته که خریداران باهوش دومین گروه بزرگ از خریداران در استرالیا هستند و زنان کمی بیشتر از مردان تشکیل‌دهنده این گروه از خریداران هستند.

به طور معمول این گروه از خریداران در سنین ۲۵ تا ۵۴ سال هستند و زندگی پرمشغله و درآمد نسبتا بالایی دارند.

خریداران باهوش عمدتا در سکرت هاربور استرالیای غربی، فرنی هیلز کوئینزلند و واکرلی کوئینزلند زندگی می‌کنند.

خریداران فوق‌العاده (سوپرخریداران)

با وجود اینکه این گروه از خریداران، گروهی کوچک هستند اما خریداران فوق‌العاده مسوول نیمی از کل حجم خریدهای آنلاین هستند.

این گروه کوچک را نباید دستکم گرفت. افراد این گروه که عمدتا از زنان بین ۱۸ تا ۴۴ سال تشکیل شده‌اند، متمایل به داشتن خانواده هستند و درآمد بالایی دارند. آنها معمولا در مناطق مترو ساکن هستند.

خریداران فوق‌العاده بیشتر از هر نوع خریدار دیگری محصولات مرتبط با مُد، زیبایی و کودکان را می‌خرند. آنها همچنین به تحویل سریع نسبت به تحویل رایگان اهمیت می‌دهند.

خریداران فوق‌العاده عمدتا در منای نیو ساوت ولز، فرنچز فارست نیو ساوت ولز و سمفورد ولی کوئینزلند زندگی می‌کنند.

منبع: yahoo


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه