وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
» اجتماعی » زنی که ۲۰۰ هزار دلار خرج کرد تا باربی شود!

تاریخ انتشار : 1399/08/21 - 4:50

زنی که ۲۰۰ هزار دلار خرج کرد تا باربی شود!

صدای استرالیا- یک زن اهل ملبورن با صرف هزینه 200 هزار دلاری تلاش کرده است تا خودش را به عروسک باربی اما از نوع واقعی تبدیل کند.


صدای استرالیا- یک زن اهل ملبورن با صرف هزینه ۲۰۰ هزار دلاری تلاش کرده است تا خودش را به عروسک باربی اما از نوع واقعی تبدیل کند.

این زن مبلورنی که تارا جین نام دارد و به‌دلیل ظاهرش علاوه‌ بر ستاره ‌شدن در شبکه‌های اجتماعی به سرتیتر رسانه‌های بین‌المللی هم تبدیل شده است، می‌گوید: جراحی پلاستیک به من حس توانمندی می‌دهد.

وی برای شروع کار، پنج عمل افزایش حجم سینه، شش عمل زیبایی بینی و تعداد بی‌شماری تزریق بوتاکس داشته است و تاکنون برای تغییر ظاهر و تبدیل شدن به باربی حدود ۲۰۰ هزار دلار خرج کرده است.

او به ‌رغم آنچه که مخالفان این نوع جراحی‌های پلاستیک ممکن است فکر کنند، به کارش افتخار می‌کند.

تارا جین می‌گوید: فکر می‌کنم در این روزگار، برای یک زن بسیار مهم است که بتواند احساسی را که دارد و همچنین هرچیزی را درباره زیبایی، بیان کند. جراحی پلاستیک، چیزی است که من را خوشحال می‌کند و به من اعتماد به نفس می‌دهد که بهترین نسخه از خودم باشم.

از آنجا که بسیاری از اقدامات وی صرافا اثرات موقتی دارد، تارا مجبور است هزاران دلار برای نگهداری مداوم آنها هزینه کند و برای مثال، فقط درمدت یک‌ سال، او باید بوتاکس خودش را ۳۰ مرتبه تجدید کند. جین در این ‌خصوص می‌گوید: این کارها چندان ارزان نیست و به‌ آسانی هربار بین دو تا پنج هزار دلار خرج می‌شود.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه