وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » روز بخشش در سالروز حادثه‌‌ای که استرالیا را تکان داد

تاریخ انتشار : 1399/11/13 - 5:17

روز بخشش در سالروز حادثه‌‌ای که استرالیا را تکان داد

صدای استرالیا – یک سال پیش چهار کودک در یک حادثه تلخ رانندگی که استرالیا را تکان داد، جان خود را از دست دادند و به ابتکار والدین این کودکان امروز روز بخشش در استرالیا نام‌گذاری شده است.


صدای استرالیا – یک سال پیش چهار کودک در یک حادثه تلخ رانندگی که استرالیا را تکان داد، جان خود را از دست دادند و به ابتکار والدین این کودکان امروز روز بخشش در استرالیا نام‌گذاری شده است.

انتونی ۱۳ ساله، آنجلینا ۱۲ ساله، سینا ۹ ساله و ورونیک ۱۱ ساله به همراه سه کودک دیگر که همگی خواهر برادر و پسر عمو و دختر عمو بودند، اندکی پیش از ساعت ۸ شب یکم فوریه سال گذشته سوار بردوچرخه‌هایشان در پیاده‌رویی در منطقه اوت‌لندز در شمالغرب سیدنی در حال حرکت بودند که سموئل ویلیام دیویدسون، راننده یک خودروی میتسوبیشی تریتون که تحت تاثیر مواد مخدر بود آنها را زیر گرفت.

در جریان این حادثه تلخ، چهار کودک شامل سه خواهر و برادر و دختر عمویشان به دلیل شدت جراحات وارده از دنیا رفتند، حادثه تلخی که هیچگاه از ذهن والدین و بستگان قربانیان نخواهد رفت.

اندکی پس از حادثه، والدین این کودکان مقابل دوربین حاضر شده و راننده‌ای که عامل از دست رفتن کودکانشان بود را بخشیدند و گفتند که خداوند کودکانشان را به زیباترین جشن‌ها در بهشت برده است، اقدامی که بهت و تحسین بسیاری را در استرالیا و جهان در پی داشت.

حال یک سال از آن حادثه تلخ گذشته و به همین مناسبت روز گذشته مراسمی با حضور اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا و گلادیس برجیکلیان، نخست وزیر نیوزاوت‌ولز برگزار شد.

در جریان این مراسم و به ابتکار والدین کودکان قربانی، روز یکم فوریه هر سال و همزمان با سالگرد مرگ این چهار کودک روز بخشش در استرالیا نام‌گذاری شد.

لیلا عبدالله، مادر سه کودک قربانی در این مراسم گفت که ایمان او به عنوان یک مسیحی به خودش و خانواده‌اش در گذار از این مصیبت کمک کرده است.

وی گفت: ما تصمیم گرفتیم تا تراژدیمان را به یک چیز خوبتر تبدیل کنیم. ما بخشش و عشق را به نفرت ترجیح دادیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روز بخشش می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه