وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024
» اجتماعی » خودروهای محبوب اوبر در استرالیا معرفی شدند

تاریخ انتشار : 1401/02/14 - 5:06

خودروهای محبوب اوبر در استرالیا معرفی شدند

صدای استرالیا– شرکت خدمات سفر اشتراکی اوبر، نخستین بار ۵ خودرو محبوب مورد استفاده رانندگان خود را در استرالیا معرفی […]

خودروهای محبوب اوبر در استرالیا معرفی شدند

صدای استرالیا– شرکت خدمات سفر اشتراکی اوبر، نخستین بار ۵ خودرو محبوب مورد استفاده رانندگان خود را در استرالیا معرفی کرد.

نزدیک به ۳٫۸ میلیون استرالیایی اغلب از سرویس اوبر استفاده می‌کنند و برآورد می‌شود که ۷۴ هزار خودرو در این اپلیکیشن ثبت شده است.

در این میان، تویوتا کمری محبوب‌ترین خودرو محسوب می‌شود و تویوتا کرولا، میتسوبیشی اوتلندر، مزدا ۳ و تویوتا راو ۴ در رده‌های بعدی محبوبیت قرار دارند.

اوبر اعلام نکرده که متوسط عمر خودروهای مورد استفاه توسط رانندگان‌اش چقدر است. همچنین درصد خودروهای هیبریدی یا کاملا الکتریکی ناوگان این شرکت افشا نشده است؛ هرچند که یک سخنگوی این شرکت اعلام کرده که از زمان حذف کارمزد خودروهای با آلایندگی صفر در سال گذشته، میزان استفاده از این خودروها چهار برابر شده است.

تمامی خودروهای تویوتای معرفی شده، دارای مدل‌های هیبریدی خودشارژ هستند، میتسوبیشی خودرو اوتلندر را در مدل هیبریدی پلاگین (PHEV) عرضه می‌کند و مزدا نیز با سیستم هیبریدی خفیف ۲۴ ولت در بازار موجود است.

بر اساس آمارها، تعداد خودروهای اوبر در استرالیا، هم اکنون به سه برابر تاکسی‌های سنتی رسیده است.

اوبر اخیرا در آمریکا ۵۰ هزار دستگاه خودروی الکتریکی تسلا خریداری کرده؛ اما تا کنون برنامه مشابهی را برای بازار استرالیا اعلام نکرده است.

منبع: drive.com.au


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه