وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » خانواده سلطنتی به کمک قربانیان آتش‌سوزی‌های استرالیا می‌آیند

تاریخ انتشار : 1398/11/23 - 11:16

خانواده سلطنتی به کمک قربانیان آتش‌سوزی‌های استرالیا می‌آیند

صدای استرالیا- دولت اسکات موریسون در حال مذاکره با کاخ کنزینگتون برای ترتیب دادن سفر پرنس ویلیام و همسرش به استرالیا است.

پرنس ویلیام و کاترین

صدای استرالیا- دولت اسکات موریسون در حال مذاکره با کاخ کنزینگتون برای ترتیب دادن سفر پرنس ویلیام و همسرش به استرالیا است.

شاهزاده ویلیام و همسرش کیت، دوک و دوشس کمبریج موافقت ابتدایی خود را برای سفر به استرالیا و بازدید از مناطقی که در آتش سوزی‌های اخیر لطمه دیده‌اند اعلام کرده‌اند اما با این حال انجام این سفر نیازمند آماده سازی مقدمات زیادی است.

در صورت انجام این سفر، حمایت‌های مالی بین‌المللی از قربانیان این حادثه و همچنین آتش نشانان داوطلب افزایش خواهد یافت.

ویلیام و کیت پیشتر تاثر خود را از تلفات انسانی، خرابی‌ها و از بین رفتن هزاران خانه و منابع طبیعی استرالیا در آتش سوزی‌های اخیر اعلام کرده بودند.

در همین رابطه مذاکرات دولت موریسون و کاخ کنزینگتون در جریان است و اگر این سفر انجام شود، این برای پنجمین بار خواهد بود که ویلیام به استرالیا سفر می‌کند.

البته این نخستین سفر ویلیام به همراه کیت به استرالیا از سال ۲۰۱۴ خواهد بود.

پرنس ویلیام در سال ۲۰۱۱ نیز به همراه خاندان سلطنتی انگلیس به استرالیا سفر کرده و از نیوساوت ولز و کوئینزلند بازدید کرده بود. در آن زمان دو هفته از وقوع سیل ویرانگر در کوئینزلند گذشته بود.

انتظار می‌رود که ویلیام و کیت در این سفر از نیوساوت ولز و ویکتوریا بازدید کنند اما با توجه به اینکه برنامه سفر هنوز نهایی نشده ممکن است ایالت‌های دیگری همچون استرالیای جنوبی به لیست مقصدهای سفر اضافه شوند.

کاخ کنزینگتون از اعلام نظر در این رابطه خودداری کرده اما انتظار می‌رود که ظرف هفته‌های آینده بیانیه‌ای در این رابطه منتشر شود.

منبع: سیدنی مورنینگ هرالد


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه