وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » حداکثر یک سال زندان و ۵۰ هزار دلار جریمه برای عدم رعایت دستورات قرنطینه خانگی

تاریخ انتشار : 1398/12/27 - 12:04

حداکثر یک سال زندان و ۵۰ هزار دلار جریمه برای عدم رعایت دستورات قرنطینه خانگی

صدای استرالیا- آن دسته از مردم استرالیا که از دستورات مرتبط با قرنطینه خانگی تخطی می‌کنند ممکن است با جریمه‌های سنگین نقدی و زندان مواجه شوند و برای این تخلف تا یک سال زندان و حداکثر 50 هزار دلار جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.


صدای استرالیا- آن دسته از مردم استرالیا که از دستورات مرتبط با قرنطینه خانگی تخطی می‌کنند ممکن است با جریمه‌های سنگین نقدی و زندان مواجه شوند و برای این تخلف تا یک سال زندان و حداکثر ۵۰ هزار دلار جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

مسئولان بهداشتی استرالیا از مردم خواسته‌اند تا در صورت ابتلا به ویروس کرونا و همچنین در صورت ارتباط با افرادی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است، خود را به مدت ۱۴ روز در خانه قرنطینه کنند اما برخی این توصیه‌ها را رعایت نمی‌کنند و جامعه را در خطر شیوع این بیماری قرار می‌دهند، بیماری که تا کنون جان بسیاری را در جهان گرفته است.

هر چند این توصیه و عمل به آن در حال حاضر برای برخی داوطلبانه است اما کسانیکه به آنها دستور داده شده تا در قرنطینه بمانند و از این دستورات سرپیچی می‌کنند ممکن است با جریمه‌های سنگین روبرو شوند.

میزان جریمه‌هایی که برای افراد خاطی در این رابطه در نظر گرفته شده در هر ایالتی متفاوت است. در استرالیای غربی افرادی که دستورات بهداشتی را نادیده بگیرند ممکن است با جریمه ۵۰ هزار دلاری و ۱۲ ماه زندان مواجه شوند.

بر اساس قانون بهداشت عمومی استرالیای جنوبی، افرادی که این موضوع را نادیده بگیرند با حداکثر جریمه ۲۵ هزار دلاری مواجه خواهند شد.

در نیوساوت ولز جریمه نقدی این افراد ۱۱ هزار دلار بوده و افراد خاطی به ۶ ماه زندان نیز محکوم می‌شوند.

سخنگوی اداره بهداشت نیوساوت ولز در این رابطه گفت: خودداری از عمل به قانون بهداشت عمومی یک نوع قانون شکنی است.

برهمین اساس در کوئینزلند افرادی که با توصیه‌های بهداشت عمومی برای جلوگیری از شیوع کرونا همراهی نکنند تا سقف ۱۳ هزار و ۳۴۵ دلار جریمه می‌شوند.

در تاسمانی حداکثر جریمه درنظر گرفته شده برای این افراد هشت هزار و ۴۰۰ دلار است و در ویکتوریا نیز این افراد خاطی تا سقف ۶ هزار و ۶۰۰ دلار جریمه می‌شوند.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه