وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » جایزه ۱۰۰ هزار دلاری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری قاتل فراری شود

تاریخ انتشار : 1397/07/26 - 10:16

جایزه ۱۰۰ هزار دلاری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری قاتل فراری شود

صدای استرالیا – پلیس ایالت ویکتوریا برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری یک قاتل فراری خطرناک شود جایزه یکصد هزار دلاری در نظر گرفته است.

جایزه 100 هزار دلاری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری قاتل فراری شود

صدای استرالیا – پلیس ایالت ویکتوریا برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری یک قاتل فراری خطرناک شود جایزه یکصد هزار دلاری در نظر گرفته است.

جاناتان دیک، یک قاتل فراری است که پلیس ایالت ویکتوریا به دنیال اوست. او متهم است که در تاریخ ۳ فوریه سال ۲۰۱۷ برادر خود دیوید را در مرکز خرید وستفیلد دونکستر در شرق ملبورن به قتل رسانده است.

جاناتان که یکی از خطرناکترین مجرمان ایالت ویکتوریا و استرالیا به شمار می‌رود پس از قتل برادرش هیچ اثری از خود بر جای نگذاشت تا اینکه بار دیگر در تاریخ ۲۳ اوت سال ۲۰۱۸ در خیابان چرچ در منطقه کیلور در شمال غرب ملبورن یک مرد ۳۸ ساله را با چکش مورد آزار و اذیت قرار داد.

پلیس ایالت ویکتوریا معتقد است که تعیین جایزه ۱۰۰ هزار دلاری برای دستگیری جاناتان دیک افراد بیشتری را ترغیب خواهد کرد تا به دنبال او باشند.

پلیس ویکتوریا در همین حال تصاویر جدیدی از جاناتان دیک منتشر کرده است که در میان این تصاویر دو نمونه از خالکوبی‌های او نیز وجود دارد.

پلیس از کسانی که هرگونه اطلاعاتی از این مجرم فراری و محل اختفای او دارند خواسته است تا با شماره ۱۸۰۰۳۳۳۰۰۰ یا نزدیکترین مرکز پلیس محل سکونت و یا کار خود تماس بگیرند و یا با مراجعه به این وب‌سایت گزارش کاملا محرمانه تکمیل کنند.

جایزه 100 هزار دلاری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری قاتل فراری شود جایزه 100 هزار دلاری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری قاتل فراری شود جایزه 100 هزار دلاری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری قاتل فراری شود جایزه 100 هزار دلاری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری قاتل فراری شود جایزه 100 هزار دلاری برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری قاتل فراری شود


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه