وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » جایزه یک میلیون دلاری برای حل معمای قتل ۹ سال پیش

تاریخ انتشار : 1401/11/01 - 5:09

جایزه یک میلیون دلاری برای حل معمای قتل ۹ سال پیش

صدای استرالیا - پلیس ویکتوریا یک میلیون دلار جایزه برای اطلاعات درباره مرگ مشکوک جینت ماس، فعال اجتماعی در ملبورن در نظر گرفته است.


صدای استرالیا – پلیس ایالت ویکتوریا یک میلیون دلار جایزه برای اطلاعاتی درباره مرگ مشکوک جینت ماس، فعال اجتماعی در ملبورن تعیین کرد که ۹ سال پیش رخ داد.

پلیس ایالت ویکتوریا در اطلاعیه‌ای از هر کسی که اطلاعاتی در این زمینه دارد، درخواست کرد تا با Crime Stoppers با شماره ۱۸۰۰۳۳۳۰۰۰ تماس بگیرد یا به صورت آنلاین گزارش خود را به این سایت ارسال کند.

جسد خانم ماس در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۴ توسط یکی از همسایه‌ها در خانه‌اش در میدل پارک پیدا شد اما پلیس و تحقیقات پزشکی قانونی تاکنون نتوانسته‌اند مشخص کنند که چه کسی او را کشته است. تحقیقات پزشکی قانونی نشان داد که فشردگی گردن علت مرگ خانم ماس بوده است.

صبح روز ۱۴ ژانویه، خانم ماس با خودروی سدان سبز رنگ ۱۹۹۷ BMW خود در محله‌اش مشغول انجام کارهایش بود و با یکی از دوستانش به داروخانه‌ای در پورت ملبورن رفت. مشخص نیست وقتی او به خانه بازگشت چه اتفاقی افتاد اما تحقیقات پزشکی قانونی مشخص کرد که او احتمالا در آن روز بین ساعت ۱۲:۴۷ تا ۲:۵۲ بعد از ظهر مرده است.

پلیس تصاویر جدیدی را از آپارتمان خانم ماس در زمان پیدا شدن جسد او منتشر کرد. یکی از تصاویر از اتاق خواب، خون روی ملحفه‌ها و زمین را نشان می‌داد. براساس اسناد بررسی‎ها، هیچ نشانه‌ای از ورود اجباری به آپارتمان خانم ماس وجود نداشت و دو آبجو خالی در آپارتمان او پیدا شد. یک بطری نیمه خالی شراب روی نیمکت آشپزخانه بود و دو لیوان شراب در ماشین ظرفشویی.

پلیس ویکتوریا گفت که پاداش برای اطلاعاتی که منجر به محکومیت هر کسی که مسئول مرگ خانم ماس باشد، با صلاحدید کمیسر ارشد پلیس پرداخت خواهد شد.

پل اسکارلت، بازرس پلیس ویکتوریا گفت که امیدوار است این جایزه به پلیس کمک کند تا سرنخ های جدیدی پیدا کند.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه