وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » جایزه نیم میلیون دلاری برای دستگیری متهم به تجاوز در ملبورن

تاریخ انتشار : 1398/04/03 - 12:24

جایزه نیم میلیون دلاری برای دستگیری متهم به تجاوز در ملبورن

صدای استرالیا- پلیس ایالت ویکتوریا برای شناسایی و بازداشت فردی که سال گذشته اقدام به حمله و تجاوز به یک زن در ملبورن کرده بود 500 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

جایزه نیم میلیون دلاری برای دستگیری متهم به تجاوز در ملبورن

صدای استرالیا- پلیس ایالت ویکتوریا برای شناسایی و بازداشت فردی که سال گذشته اقدام به حمله و تجاوز به یک زن در ملبورن کرده بود ۵۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۸ دختر نوجوانی در پیاده روی خیابان فلیندرز در قلب ملبورن از سوی یک مرد هدف حمله و تجاوز قرار گرفت. او در روز حادثه قصد سوار شدن به تراموا را داشته که متوجه می‌شود مردی از یک ساختمان بیرون آمده و در کنار وی در حال قدم زدن است. این فرد نهایتا به وی حمله و او را مورد تجاوز قرار می‌دهد.

این زن که برای اولین بار از زمان حادثه حاضر به مصاحبه شده، می‌گوید که با استرس و اضطراب بیش از حد زندگی می‌کند.

او که خواسته تا ناشناس بماند، گفت که این حادثه تاثیر زیادی بر زندگی شخصی‌اش داشته است و تا مدت‌ها نتوانسته بر روی هیچ کاری تمرکز کند.

فیلم‌های مهم

پلیس با انتشار فیلمی که از دوربین‌های مداربسته محل حادثه بدست آمده اعلام کرده که می‌خواهد با هر فردی که فرد مهاجم را می‌شناسد صحبت کند.

ماموران پلیس ویکتوریا همچنین اقدام به انتشار مجدد تصاویر فرد مهاجم کرده و در همین حال قصد گفت‌وگو با دو نفر را دارند که پس از حادثه به آن زن کمک کرده‌اند.

در همین رابطه استیو ویلسون از پلیس ویکتوریا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این یک جنایت ترسناک است که در یکی از شلوغ ترین مناطق ملبورن رخ داده است. می‌دانیم که در زمان وقوع حادثه افرادی در آن اطراف بوده‌اند بنابراین از هرکسی که آن حادثه را به یاد دارد می‌خواهیم که به نزد ما بیاید.

https://twitter.com/i/status/1140873242711691265

ویدئوی فرد متهم به تجاوز را می توانید از طرین این لینک ببینید.

به گفته این بازرس پلیس، آن حمله و تجاوز تاثیر منفی زیادی بر روی این زن جوان داشته و تحصیلات دانشگاهی و زندگی روزمره وی را تحت تاثیر قرار داده است.

به همین جهت پلیس جایزه ۵۰۰ هزار دلاری برای هر گونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری فرد مهاجم شود تعیین کرده است.

جزئیات بیشتر و نحوه اطلاع به پلیس در این رابطه را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید.

منبع: شبکه هفت استرالیا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه