وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » تغییر قوانین حیوانات خانگی؛ گربه‌ها باید در خانه بمانند و سگ‌ها بازداشت می‌شوند

تاریخ انتشار : 1398/02/31 - 11:35

تغییر قوانین حیوانات خانگی؛ گربه‌ها باید در خانه بمانند و سگ‌ها بازداشت می‌شوند

صدای استرالیا - مقامات ایالت استرالیای غربی در حال بازبینی قانون حیوانات خانگی هستند و ممکن است تغییراتی در قانون فعلی بدهند که بر اساس آن گربه‌ها باید در خانه بمانند.

تغییر قوانین حیوانات خانگی؛ گربه‌ها باید در خانه بمانند و سگ‌ها بازداشت می‌شوند

صدای استرالیا – مقامات ایالت استرالیای غربی در حال بازبینی قانون حیوانات خانگی هستند و ممکن است تغییراتی در قانون فعلی بدهند که بر اساس آن گربه‌ها باید در خانه بمانند.

دولت ایالتی استرالیای غربی به دلیل افزایش شکایت ها در خصوص پارس سگ‌ها و افزایش تعداد گربه‌های ولگرد و وحشی در حال بازبینی قانون مربوط به حیوانات خانگی است.

بر اساس این گزارش، هر هفته در پرت ۲۵ نفر بر اثر گاز گرفتتگی از سوی سگ و یا گربه به بیمارستان  منتقل می‌شوند.

در همین رابطه انجمن رنجرهای استرالیای غربی قصد ساکت کردن سگ‌هایی که با صدای بلند پارس می‌کنند و یا به دیگران حمله می‌کنند را دارند و خواستار تشدید مجازت‌ها برای صاحبان چنین سگ‌هایی شده است.

تغییرات پیشنهاد شده ممکن است منجر به این شود که گربه‌ها در هنگام شب اجازه بیرون رفتن از منازل را نداشته باشند یا آنکه در حالتی شدیدتر باید همیشه در خانه بمانند.

صاحبان سگ‌هایی که به مردم یا حیوانات دیگر حمله می‌کنند نیز با حداکثر جریمه یعنی ۱۰ هزار دلار مواجه شده و یا آنکه در مورد حوادث بزرگتر به یک تا چند سال زندان محکوم می‌شوند.

بازبینی قوانین نشان داده که قوانین فعلی به میزانی که باید افراد را ملزم به رعایت مسئولیت هایشان در قبال داشتن سگ نمی‌کند.

منبع: دیلی میل استرالیا


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه