وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » بهترین و بدترین شوینده‌ها را بشناسید

تاریخ انتشار : 1398/03/29 - 14:50

بهترین و بدترین شوینده‌ها را بشناسید

صدای استرالیا- گروه مصرف کننده استرالیایی Choice با مقایسه انواع شوینده‌ها در استرالیا از برندهای مختلف، بهترین و بدترین موارد را معرفی کرده است.

بهترین و بدترین شوینده‌ها را بشناسید

صدای استرالیا- گروه مصرف کننده استرالیایی Choice با مقایسه انواع شوینده‌ها در استرالیا از برندهای مختلف، بهترین و بدترین موارد را معرفی کرده است.

این گروه برای آنکه بهترین شوینده را معرفی کند به مقایسه ۸۴ برند شوینده با یکدیگر پرداخته و برندی در این میان موفق بوده که البته یکی از گرانترین شوینده‌ها در استرالیا نیز محسوب می‌شود.

در این تحقیق شوینده‌های Omo، Dynamo، Trimat، Cold Power، Earth Choice و Fab در میان برندهایی بودند که بهترین عملکرد را داشتند و شوینده Woolworths Essentials laundry liquid که قیمت آن ۱٫۴۹ دلار است به همراه شوینده Surf Tropical Tiger Lily که قیمت آن ۴٫۹۹ دلار است در میان بدترین شوینده‌ها قرار گرفتند.

بر اساس اعلام این گروه، تقریبا تمامی برندهای شستشو لباس مدعی هستند که برای استفاده در انواع ماشین‌های لباس شویی مناسب هستند و البته در انوع مختلف ماشین‌های لباسشویی عملکرد متفاوتی دارند از همین رو برای امتحان، در ماشین‌های مختلف مورد آزمایش قرار داده شده‌اند.

در جایگاه اول پودر شوینده OMO با برچسب A Touch of Comfort Inspired Freshness با قیمت ۱۹٫۹۹ قرار گرفت. اومو این جایگاه را با توجه به قابلیت پاک کنندگی و از بین بردن لکه‌های سخت به دست آورد.

بر اساس بررسی انجام شده Omo Ultimate با قیمت ۲۱٫۹۹ دلار با ۸۳ درصد رضایت در جایگاه دوم قرار گرفت و بعد از آن Dynamo Professional و Dynamo Superior هر دو با ۸۰ درصد رضایت در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

نکته جالب آنکه بدترین شوینده Woolworths Essentials Laundry Liquid Clean Wash Apple Fragrance با قیمت ۱٫۴۹ بوده که فقط ۳۹ درصد از آن راضی بوده‌اند.

نکته دیگر در مورد این تحقیق آنکه همه برندهای گران قیمت در میان بهترین‌ها نبوده‌اند. برای مثال Omo EcoActive با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار، مایع شستشوی Omo with A Touch of Comfort Inspired Freshness با قیمت ۱۹٫۹۹ و Cold Power Pure Clean Sensitive Powder با قیمت ۱۶٫۵۰ دلار همگی کمتر از ۵۰ درصد رضایت کسب کردند.

در این میان برندهای ارزانی نیز بوده‌اند که رضایت زیادی را کسب کرده‌‌اند. برای مثال ارزان‎ترین شوینده‎ای که رضایت زیادی از آن وجود دارد Aldi Trimat Advanced Concentrate Laundry Powder با قیمت ۵٫۶۹ دلار است که ۶۲ درصد رضایت از آن وجود دارد.

Aldi Almat Laundry Powder Concentrate Arctic Breeze نیز با قیمت ۴٫۹۹ دلار ۷۵ درصد رضایت داشته است.

منبع: دیلی میل استرالیا


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه