وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » بهترین مکان‌ها برای دیدن برگ‌های پاییزی در ملبورن و ویکتوریا

تاریخ انتشار : 1402/01/02 - 5:57

بهترین مکان‌ها برای دیدن برگ‌های پاییزی در ملبورن و ویکتوریا

صدای استرالیا - پاییز یکی از زیباترین فصل‌هاست که در آن برگ‌های درختان قبل از اینکه روی زمین بیفتند به رنگ‌های زیبا تغییر رنگ می‌دهند.


صدای استرالیا – پاییز یکی از زیباترین فصل‌هاست که در آن برگ‌های درختان قبل از اینکه روی زمین بیافتند به رنگ‌های زیبا تغییر رنگ می‌دهند.

اگر در ایالت ویکتوریا و شهر ملبورن زندگی می‌کنید و یا قصد سفر به این شهر را دارید و می‌خواهید از این فصل زودگذر نهایت استفاده را ببرید،  فهرستی از بهترین پارک‌ها و باغ‌های را برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توانید برای دیدن زیبایی‌های پاییز از آنها بازدید کنید.

Marysville Main Village

با تنها ۹۰ دقیقه رانندگی از ملبورن به محیط طبیعی بکر مریسویل می‌رسید که مکانی عالی برای لذت بردن از زیبایی‌ها پاییزی است. از جنگل‌های سرسبز با آبشارهای چشمگیر – از جمله شگفتی‌های طبیعی مانند درخت بزرگ ۸۵ متری – گرفته تا خیابان‌های زیبای دهکده اصلی، این شهر کوهستانی مملو از رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد و سبز است. مواظب والابی‌ها هم باشید!

پارک ملی دندنونگ رنجز

این رشته کوه‌های کم ارتفاع در ۳۵ کیلومتری شرق ملبورن قرار دارند. هفت باغ زیبا، پارک ملی دندنونگ رنجز را تشکیل می‌دهند و پاییز زمان مناسبی برای بازدید از آنها و لذت بردن از تغییر رنگ برگ‌های درختان است. دیدنی‌ترین بخش‌های این پارک ملی در پاییز، باغ گیاه‌شناسی دندنونگ رنجز، باغ‌های آلفرد نیکولاس، باغ جرج تیندال مموریال و آرجی هامر آربورتوم هستند. این پارک هر روز باز است و ورود به آن رایگان است.

غارهای بوچان

محققان قدمت این غارهای شگفت‌انگیز را دوره دونین یعنی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون سال پیش برآورد می‌کنند. این غارها توسط رودخانه‌های زیرزمینی تشکیل شده‌اند که لایه‌های سنگ آهکی را بریده‌اند. ساختار داخل این غارها از طریق نفوذ آب باران از شکاف‌های سقف ایجاد شده که باعث رسوب کلسیت و تشکیل کریستال‌هایی به شکل استالاکتیت و استالاگمیت شده است. دره اطراف این غارها پر از درختان بزرگ اروپایی است که در پاییز منظره‌ای خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند.

Mirboo North

این شهر ییلاقی در گیپسلند جنوبی با تپه‌های معروف استرزلکی رنجز احاطه شده که در رنگ‌های پاییزی غرق شده است. در مسیر اصلی میربو در اقیانوسی پرتقالی پرسه بزنید و در اطراف بارومی پارک قدم بزنید تا درختان خاکستری طلایی چشم‌نواز را پیدا کنید. درست در امتداد بزرگراه (به سمت لئونگاتا) موسواله پارک قرار دارد که به لطف درختان سر به فلک کشیده اروپایی به واحه‌ای رنگارنگ تبدیل شده است.

Castlemaine Diggings National Heritage Park

این پارک واقع در ۱۵ کیلومتری کستلماین، نخستین پارک میراث ملی استرالیا است که شامل بقایای سایت‌های خانگی دوره تب طلا و ماشین‌هایی است که برای حفاری طلا استفاده می‌شدند. این پارک برای پیاده‌روی در بوته‌ها، دوچرخه‌سواری و جستجو برای طلا بسیار مناسب است. گلدفیلدز ترک برای قدم زدن بسیار مناسب است و دیدن درختان برگریزان آن در پاییز لذت‌بخش هستند.

باغ‌های گیاه‌شناسی کاینتون

فقط با یک ساعت رانندگی از ملبورن تا شهر زیبای کاینتون و منطقه حیرت‌انگیز ماسدون رنجز بروید. این دهکده مربوط به دوره تب طلا در میان شرابخانه‌های معروف با آب و هوای خنک احاطه شده است و گزینه‌های لذیذی زیادی برای غذا خوردن دارد. باغ گیاه‌شناسی کاینتون در قلب این شهر واقع شده و مکانی زیبا برای پیک نیک بین برگ‌های پاییزی است.

Victoria’s High Country

آبجو، شراب و مشروبات الکلی با کیفیت بالا را بچشید، در تاریخ غنی این منطقه کاوش کنید یا در طول صدها کیلومتر زمین مهیج و چشمگیر دوچرخه‌سواری کنید. برایت و های کانتری در پاییز بسیار زیبا هستند و مردم را از سراسر ویکتوریا به دیدن رنگ‌های در حال تغییر جذب می‌کنند.

Walhalla Township

با یک سفر جاده‌ای دست و پنجه نرم کنید و برنامه‌ریزی کنید تا شب را در این شهر زیبا واقع در منطقه گیپسلند ویکتوریا بمانید. این شهر قرن نوزدهمی با کمتر از سه ساعت رانندگی از CBD، مکان مناسبی برای تعطیلات آخر هفته است. در خیابان‌های با نمای میراثی بگردید، به دنبال طلا بگردید یا از درختان و دره‌های سرزنده پاییزی اطراف آن لذت ببرید.

Arthurs Seat State Park

آرتورز سیت با ارتفاع ۳۱۴ متر، مرتفع‌ترین نقطه شبه‌جزیره مورنینگتون است، با مناظر پانوراما که تا خط افق ملبورن می‌رسد. پارک ایالتی آرتورز سیت دارای طیف وسیعی از مسیرهای پیاده‌روی با سطوح مختلف دشواری است. این پارک تنها یک ساعت و ۱۵ دقیقه با ملبورن فاصله دارد. باغ‌های سیویندز در فصل پاییز بسیار زیبا هستند و گیاهان بومی و مجسمه‌ها، پس‌زمینه‌ای زیبا را برای گردش‌های شما ایجاد می‌کنند.

منبع: timeout


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , پیشنهاد سردبیر , گردشگری
ارسال دیدگاه