وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اخبار » بسته حمایتی ۵۰۰ میلیون دلاری دولت ایالت ویکتوریا برای کمک به مستاجران

تاریخ انتشار : 1399/01/27 - 11:54

بسته حمایتی ۵۰۰ میلیون دلاری دولت ایالت ویکتوریا برای کمک به مستاجران

صدای استرالیا – دنیل اندروز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا صبح امروز چهارشنبه از بسته حمایتی 500 میلیون دلاری برای کمک به مستاجران در شرایط بحران کرونا خبر داد.


صدای استرالیا – دنیل اندروز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا صبح امروز چهارشنبه از بسته حمایتی ۵۰۰ میلیون دلاری برای کمک به مستاجران در شرایط بحران کرونا خبر داد.

اندروز از افزایش هشت موردی مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت خبر داده و گفت که هیچ مرگ جدیدی بر اثر این بیماری گزارش نشده است.

نخست وزیر ویکتوریا با رونمایی از بسته حمایتی ۵۰۰ میلیون دلاری گفت: علاوه بر اینکه ما اجازه اخراج مستاجران را نخواهیم داد، در دو بخش بسته جدید ۵۰۰ میلیون دلاری را ارائه می‌کنیم.

وی تصریح کرد: این بسته جدید شامل ۴۲۰ میلیون دلار تخفیف در مالیات زمین برای مالکان است به شرطی که این مالکان با مستاجرانی که از شیوع ویروس کرونا آسیب جدید دیده‌اند همکاری کنند.

وی افزود: ما می‌توانیم دو طرف را بر سر میز مذاکره بیاوریم و آنها مذاکرات خوب و منصفانه‌ای داشته باشند.

دنیل اندروز همچنین گفت: ۸۰ میلیون دلار نیز برای مستجرانی در نظر گرفته شده است که به رغم توافق با صاحبخانه‌ها همچنان با مشکلات مالی شدید روبرو هستند.

وی اظهار کرد: اگر اجاره خانه شما بیش از ۳۰ درصد درآمدتان است، آنگاه شما زیر فشار واقعی هستید.

این بدان معنی است که اگر شما با صاحبخانه به توافقی برسید و پس از این توافق اجاره خانه شما همچنان بیش از ۳۰ درصد درآمدتان باشد آنگاه می‌توانید به این کمک مازاد دسترسی داشته باشید.

اندروز گفت: این کمک برای حدود ۴۰ هزار مستاجر در سراسر ایالت ویکتوریا در دسترس خواهد بود. پس از مذاکره اگر مستاجران همچنان تحت فشار مالی قرار داشتند و درآمد سالانه آنها زیر ۱۰۰ هزار دلار و پس انداز آنها زیر پنج هزار دلار باشد ما به میزان دو هزار دلار در اجاره به آنها کمک می‌کنیم و این کمک مستقیما به حساب صاحبخانه واریز خواهد شد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه