وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024
» اجتماعی » برای آتشبازی شب سال نوی سیدنی، بلیت تهیه کنید

تاریخ انتشار : 1400/09/20 - 4:20

برای آتشبازی شب سال نوی سیدنی، بلیت تهیه کنید

صدای استرالیا- پس از لغو شدن رویدادهای سال نوی گذشته، امسال اهالی سیدنی می‌توانند آتش‌بازی‌های معروف بندرگاه سیدنی را به […]

برای آتشبازی شب سال نوی سیدنی، بلیت تهیه کنید

صدای استرالیا- پس از لغو شدن رویدادهای سال نوی گذشته، امسال اهالی سیدنی می‌توانند آتش‌بازی‌های معروف بندرگاه سیدنی را به تماشا بنشینند.

امسال و در ساعت ۹ شب کریسمس، آتش‌بازی‌های هر ساله شب سال نوی سیدنی مجددا برگزار می‌شود.

مشاهده این آتش‌بازی‌ها از همه جا امکان‌پذیر است؛ اما کسانی که می‌خواهند در خود بندرگاه سیدنی حاضر باشند و از نزدیک این برنامه جذاب را تماشا کنند، بهتر است از قبل برای این رویداد جا رزرو کنند.

اگرچه مشاهده این آتش‌بازی در اغلب نقاط در امتداد بندرگاه سیدنی رایگان است؛ اما برگزارکنندگان رویداد می‌گویند که رزرو بلیت، به آنها کمک می‌کند که افراد را بهتر مدیریت کنند و هر کس بتواند در جای رزرو شده به تماشای آتش بازی بنشیند.
بیش از ۳۰ نقطه با دید مناسب در امتداد بندرگاه وجود دارد که برای اغلب آنها بلیت صادر شده و بلیت‌های چند نقطه نیز تا کنون کاملا رزرو شده است.

برای ساکنان غرب سیدنی نیز، شهر پاراماتا ۵ برنامه آتش‌بازی جداگانه در ساعت ۹ شب تدارک دیده و ۲ هزار بلیت برای هر کدام از این رویدادها نیز تدارک دیده شده است.

هزینه بلیت این آتش‌بازی‌ها برای بزرگسالان ۵ دلار و برای کودکان زیر ۱۲ سال رایگان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت می‌توانید به وب‌سایت شهر سیدنی در این آدرس (https://www.sydneynewyearseve.com/sydney-new-years-eve-fireworks-2021-update/) مراجعه کنید.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , جشن ها و رویدادها
ارسال دیدگاه