وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » افزایش پروازهای خط هوایی امارات در استرالیا

تاریخ انتشار : 1401/11/06 - 6:31

افزایش پروازهای خط هوایی امارات در استرالیا

صدای استرالیا - شرکت هواپیمایی امارات همزمان با افزایش تقاضا از افزایش سرویس‌های خود به دو شهر بزرگ سیدنی و ملبورن خبر داد. این خط هوایی همچنین سرویس‌های خود را به کرایست چرچ، نیوزلند از طریق سیدنی از سر خواهد گرفت و مسیر جدیدی را به استرالیایی‌ها در مسیر ترنس-تاسمان ارائه می‌دهد.


صدای استرالیا – شرکت هواپیمایی امارات همزمان با افزایش تقاضا از افزایش پروازهای خود به دو شهر بزرگ سیدنی و ملبورن خبر داد.

این خط هوایی همچنین پروازهای خود را به کرایست چرچ نیوزیلند از طریق سیدنی از سر خواهد گرفت و مسیر جدیدی را به استرالیایی‌ها در مسیر ترنس-تاسمان ارائه می‌دهد.

از ۲۶ مارس، تعداد پروازهای روزانه بین ملبورن و دبی از طریق سنگاپور از ۲ به ۳ پرواز افزایش خواهد یافت و سومین پرواز مستقیم نیز از اول ماه می بین دبی و سیدنی آغاز خواهد شد.

پیشتر نیز این شرکت هواپیمایی از افزایش دو برابری پروازهای روزانه به بریزبن از اول ژوئن خبر داده بود. این دو سرویس با استفاده از یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷۳۰۰ER در سه کلاس صندلی‌های اکونومی، بیزینس و فرست کلاس برای مسافران انجام خواهد شد.

تا اواسط امسال، شرکت هواپیمایی امارات ۶۳ پرواز  هفتگی به استرالیا با ظرفیت جابجایی بیش از ۵۵ هزار مسافر در هفته به شهرهای بزرگ این کشور ارائه خواهد داد.

سرویس‌های امارات به ملبورن و سیدنی به میزان قبل از پاندمی کووید بازگردانده می‌شود و این توسعه سرویس‌ها به رونق گردشگری و تقویت فرصت‌های تجاری و کسب‌وکار در استرالیا کمک زیادی خواهد کرد. هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷۳۰۰ER ظرفیت حمل ۲۲ تن بار را دارند.

سومین سرویس دبی-ملبورن که به تازگی بازسازی شده، به این معنی است که امارات یک گزینه ارتباطی جدید را بین سنگاپور و ملبورن ارائه می‌دهد. سرویس کرایست چرچ از طریق سیدنی که از ۲۶ مارس آغاز می‌شود نیز فرصتی را برای مسافران بین دو شهر فراهم می‌کند تا با هواپیمای شاخص امارات یعنی A380 پرواز کنند.

بنابراین دو سرویس جدید شرکت هواپیمایی امارات در استرالیا به همراه بازسازی یک سرویس دیگر به طور خلاصه به شرح زیر هستند:

سیدنی – دبی: سومین سرویس روزانه بدون توقف
ملبورن – دبی: سومین سرویس روزانه از طریق سنگاپور
راه‌اندازی مجدد کرایست چرچ از طریق سیدنی

منبع: امارات


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه