وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024
» اجتماعی » استرالیای جنوبی رکورد یک هفته بدون مورد جدید کوید ۱۹ را ثبت کرد

تاریخ انتشار : 1399/02/10 - 19:54

استرالیای جنوبی رکورد یک هفته بدون مورد جدید کوید ۱۹ را ثبت کرد

صدای استرالیا- استرالیای جنوبی توانست برای اولین بار یک هفته بدون مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را پشت سر بگذارد.

استرالیای جنوبی رکورد یک هفته بدون مورد جدید کوید 19 را ثبت کرد

صدای استرالیا- استرالیای جنوبی توانست برای اولین بار یک هفته بدون مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را پشت سر بگذارد.

استرالیای جنوبی توانست برای یک هفته آمار ابتلا به ویروس کرونا را روی ۴۳۸ مورد ثابت نگه دارد، دستاوردی که مورد تشویق مقامات بهداشتی کشور قرار گرفته‌ است. مقام ارشد سلامت عمومی پروفسور نیکلا اسپوریر این موضوع را دستاوردی بزرگ برای استرالیای جنوبی می‌داند که می‌تواند کشور را در موقعیت بسیار خوبی قرار دهد.

به واسطه توقف موارد ابتلا، اسپوریر ضمن تشکر از تلاش ساکنان استرالیای جنوبی در زمینه متوقف کردن همه‌گیری کرونا اعلام کرد به زودی تصمیم‌هایی برای کاهش محدودیت‌ها اتخاذ خواهد شد. این مقام مسئول همچنین نسبت به آغاز موج دوم همه‌گیری کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت اگرچه وقوع موج دوم احتمالی بالقوه است، اما در این مرحله بیماری از خارج از کشور یا از استان‌های دیگر وارد می‌شود. اسپوریر می‌گوید: اعمال محدودیت‌های رفت و آمد در استرالیای جنوبی توانست موارد جدید ابتلا را متوقف کند، از این رو مهم است عملکرد دیگر مناطق و حوزه‌ها را از نزدیک زیر نظر داشته‌باشیم. این بیماری را نباید دست‌کم گرفت از این رو هر تغییری در محدودیت‌ها را باید به ایمن‌ترین شکل ممکن انجام داد.

درحال حاضر ۹۶ درصد از بیماران مبتلا به کرونا در این استان بهبود یافته‌اند. تا به امروز بیش از ۵۵ هزار تست کووید-۱۹ توسط سازمان بهداشت استرالیای جنوبی انجام شده‌است.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه