وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » استرالیایی‌ها ثروتمندترین مردم جهان

تاریخ انتشار : 1397/09/20 - 10:31

استرالیایی‌ها ثروتمندترین مردم جهان

صدای استرالیا- نتایج برخی بررسی‌های آماری نشان می‌دهد مردم استرالیا، ثروتمندین مردم جهان درسال جاری میلادی هستند و در این جایگاه حتی از سوئیسی‌ها پیشی گرفته‌اند.

استرالیایی‌ها ثروتمندترین مردم جهان

صدای استرالیا- نتایج برخی بررسی‌های آماری نشان می‌دهد مردم استرالیا، ثروتمندترین مردم جهان در سال جاری میلادی هستند و در این جایگاه حتی از سوئیسی‌ها پیشی گرفته‌اند.

گزارش تارنمای اقتصادی Credit Suisse درمورد وضعیت ثروت جهانی ۲۰۱۸ حاکی است استرالیایی‌ها ثروتمندترین افراد جهان هستند و اتباع این کشور در سال جاری میلادی حتی از سوئیسی‌ها که ثروتمندترین افراد در جهان بودند، پیشی گرفتند.

براساس این گزارش، استرالیایی‌ها برای سال‌های گذشته افزایش دستمزد بسیار خوبی داشته‌اند و همین امر این کشور را از سوئیس در ثروتمندی مردم پیشی داده است.

طبق گزارش ثروت جهانی ۲۰۱۸، ثروت متوسط اتباع استرالیایی را افزون بر ۱۹۱ هزار دلار آمریکا، و اتباع سوئیس بیش از ۱۸۳ هزار دلار برآورد شده است.

براین اساس بلژیک،هلند و ژاپن پس از این کشورها بالاترین نرخ متوسط ثروت را به خود اختصاص داده اند.

در این تحقیق مجموعه‌ای از شاخص‌های مختلف را برای برآورد میزان ثروت افراد از جمله مجموع تمام دارایی‌ها، از جمله اموال مسکونی، سپرده‌های بانکی، سهام و سپرده‌های بازنشستگی، منهای هر گونه بدهی در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش ۶۰ درصد از ثروت خانوارهای استرالیایی از دارایی‌های غیر مالی و براساس برآوردهای املاک و امکانات آنهاست.

در استرالیا به دلیل نرخ پایین تورم، دستمزدها درسال ۲۰۱۸ تنها در حدود ۰٫۵ درصد در ماه افزایش یافته است.

رونق معاملات املاک در استرالیا ، نسلی از میلیونرهای کاغذی را دراین کشور بوجود آورده است.

طبق این گزارش حدود ۱٫۳ میلیون نفر از جمعیت قریب به ۲۵ میلیون نفری استرالیایی‌ها در فهرست میلیونرهای ایالات متحده آمریکا قراردارند که این رقم تا سال ۲۰۲۳ انتظار می‌رود به ۱٫۸ میلیون نفر افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه