وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » ارتقا از سال آینده؛ اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری به ۸۶۲ حومه جدید رسید

تاریخ انتشار : 1401/11/24 - 10:41

ارتقا از سال آینده؛ اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری به ۸۶۲ حومه جدید رسید

صدای استرالیا– یک میلیون خانه و کسب‌وکار جدید بر اساس طرح دولت استرالیا برای ارتقای شبکه پهن باند ملی (NBN) […]

ارتقا از سال آینده؛ اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری به 862 حومه جدید رسید

صدای استرالیا– یک میلیون خانه و کسب‌وکار جدید بر اساس طرح دولت استرالیا برای ارتقای شبکه پهن باند ملی (NBN) به اتصال اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری دسترسی می‌یابند. 

فهرست ۸۶۲ حومه واجد شرایط که امروز اعلام شد، شامل مکان‌هایی است که در حال حاضر از طریق شبکه سیم مسی به اینترنت متصل‌اند که شبکه‌ای قدیمی و غیرقابل اعتماد محسوب می‌شود.

این طرح بخشی از برنامه ارتقای فیبر NBN است که با تعهد دولت آلبانیزی برای گسترش دسترسی کامل فیبر نوری به ۱٫۵ میلیون محل جدید تا پایان سال ۲۰۲۵ و با سرمایه گذاری ۲٫۴ میلیارد دلاری به اجرا درمی‌آید. این برنامه بیش از ۶۶۰ هزار خانه و محل کسب‌وکار در مناطق رجنال را هم شامل می‌شود.

اینترنت پهن‌باند مبتنی بر فیبرنوری با استاندارد جهانی فیبر مزایایی مانند سرعت آپلود و دانلود سریع‌تر و اتصال مطمئن‌تر دارد و تمامی افراد خانواده می‌توانند به طور هم‌زمان و با سرعت بالا به شبکه متصل شوند.

در صورتی که یک خانوار واجد شرایط طرح سرعت بالاتری را نسبت به آنچه که در حال حاضر از طریق مس در دسترس است سفارش دهد، به‌روزرسانی بر حسب تقاضا در دسترس خواهد بود.

شرکت NBN پیش‌بینی کرده که مکان‌های واجد شرایط در حومه‌های اعلام‌شده، از سال ۲۰۲۴ به اینترنت مبتنی بر فیبر دسترسی داشته باشند.

انتظار می‌رود مکان‌های باقی‌مانده به‌عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری دولت برای گسترش دسترسی کامل فیبر ارتقا داده شوند و اسامی آنها تا اوایل سال ۲۰۲۴ اعلام شود.

فهرست کامل حومه‌های واجد شرایط دسترسی به اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبر که امروز اعلام شده، در این آدرس (www.nbnco.com.au/residential/upgrades/fttp-upgrade-with-higher-speed-tiers) در دسترس است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه