وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » احتمال رفع محدودیت‌های بیشتر در ویکتوریا از هفته آینده

تاریخ انتشار : 1399/07/02 - 5:19

احتمال رفع محدودیت‌های بیشتر در ویکتوریا از هفته آینده

صدای استرالیا – کاهش چشمگیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا احتمال رفع محدودیت‌های بیشتر از آنچه پیشتر اعلام شده بود را تقویت کرده است.


صدای استرالیا – کاهش چشمگیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا احتمال رفع محدودیت‌های بیشتر از آنچه پیشتر اعلام شده بود را تقویت کرده است.

دنیل اندروز، نخست وزیر ویکتوریا امروز چهارشنبه ۲۳ سپتامبر اعلام کرد که طی شبانه‌روز گذشته شمار مبتلایان جدید ویروس کرونا در این ایالت به ۱۵ مورد رسید و در همین حال پنج نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

وی در بخشی از سخنان خود تائید کرد که اداره بهداشت ویکتوریا در حال بررسی این موضوع است که در مرحله بعد محدیت‌های بیشتری از آنچه پیشتر اعلام شده بود برداشته شود یا خیر.

طبق نقشه‌راه برون‌رفت از قرنطینه ایالت ویکتوریا قرار است از روز ۲۸ سپتامبر محدودیت‌های بیشتری برای ساکنان این ایالت لغو شود. بر این اساس قرار است از این روز ملاقات حداکثر دو خانواده‌ و حداکثر پنج نفر در بیرون از خانه مهیا شود. در همین حال قرار است استخرهای روباز و همچنین تمرین‌های ورزشی به همراه مربی خصوصی در فضای روباز مجاز شود.

این در حالی است که اندروز امروز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت برنامه‌ای برای رفع محدودیت‌های بیشتر در دستور دارد یا نه، گفت: بله، من در موقعیتی نیستم که فهرست کاملی از موضوعاتی که در حال بررسی آنها هستیم را ارائه کنم.

وی تصریح کرد: ما می‌خواهیم تنها کارهایی را انجام دهیم که انجام دادن آنها درست و امن است.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه