وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اسلایدر » احتمال توقف پخش برنامه الن در استرالیا

تاریخ انتشار : 1399/05/22 - 4:52

احتمال توقف پخش برنامه الن در استرالیا

صدای استراليا- آينده برنامه تلويزيونی الن ديجنرز در استراليا همچنان نامشخص است و شبكه 9 تاييد كرده است كه براي فصل بعدی به كسب اجازه پخش نياز دارد.

احتمال توقف پخش برنامه الن در استراليا

صدای استرالیا– آینده برنامه تلویزیونی الن دیجنرز در استرالیا همچنان نامشخص است و شبکه ۹ تایید کرده است که برای فصل بعدی به کسب اجازه پخش نیاز دارد.

این تاک‌شوی آمریکایی که پخش آن در شبکه ۹ از سال ۲۰۱۳ آغاز شده است، درحال حاضر و پس از شکایت چندین نفر از کارمندان برنامه به خاطر قرارگرفتن در معرض رفتارهای نژادپرستانه، آزارهای جنسی و قلدری، تحت تجسس و تحقیق داخلی از سوی شرکت وارنر مدیا قرار گرفته است.

در راستای این تجسس‌ها، شبکه ۹ اعلام کرد پس از پایان فصل هفدهم، هیچ تعهدی برای پخش ادامه برنامه ندارد و قراردادی برای پخش ادامه آن بسته نشده است. این شبکه همچنین اعلام کرد اپیزودهای کنونی فصل جدید را که الن در خانه خود در کالیفرنیا ضبط می‌کند را پخش نخواهد کرد. پخش این اپیزود‌ها از ماه آوریل متوقف شده و برنامه‌ای دیگر با نام «کوین نمی‌تواند صبر کند» به جای آن پخش می‌شود.

پس از شکایت چندین نفر از کارمندان برنامه الن از این مجری ۶۲ ساله و تهیه‌کنندگان ارشد او به دلیل ایجاد فضای کاری مسموم، شرکت وارنر مدیا تحقیق درباره این شکایت‌ها را آغاز کرد. بیش از ۱۰ کارمند برنامه «نمایش الن دجنرز» از ادگلوین، مری کانلی و اندی لسنر به خاطر زورگویی و قلدری شکایت کردند. با وقوع این رویداد‌ها الن نیز از ادامه برنامه انصراف داده و قصد پایان دادن به نمایشش را دارد. ایمیلی که او در ۳۰ جولای برای معذرت‌خواهی از کارمندان ناراضی ارسال کرد نیز کمکی به کاهش خشم کارمندان نکرد زیرا بسیاری از آنها الن را متهم کردند که تمامی اتهامات را به دوش تهیه‌کنندگان خود انداخته است.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : ,
دسته بندی : اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه