وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024
» اجتماعی » احتمال آغاز سفرهای بین‌المللی از سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار : 1399/05/05 - 7:18

احتمال آغاز سفرهای بین‌المللی از سال ۲۰۲۱

صدای استراليا- خبرهای جديدی كه روز پنجشنبه درباره وضعيت اقتصادي استراليا اعلام شد، نشانه‌هايي از زمان احتمالی از سرگيری پروازهای بين‌المللی برای استراليايی های تشنه تعطيلات به همراه داشت.

احتمال آغاز سفرهای بين‌المللی از سال 2021

صدای استرالیا- اگرچه جاش فرایدنبرگ، وزیر خزانه‌داری استرالیا تاکید دارد که هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر باز کردن مرزهای کشور گرفته نشده است، اما گزارش پیش‌بینی بودجه بر اساس ازسرگیری پروازهای بین‌المللی از آغاز سال ۲۰۲۱ تدوین شده است.

گزارش چشم‌انداز اقتصادی که توسط وزارت خزانه‌داری و وزارت اقتصاد استرالیا منتشر شده‌، بر این اساس تدوین شده است که محدودیت‌های مسافرتی در بازه زمانی اول ژانویه تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ برداشته خواهند شد.

در بیانیه این گزارش چشم‌انداز درباره از سرگیری سفرهای بین‌المللی آمده است: این اقدام به ازسرگیری ورود مهاجران دائمی و موقت به کشور، در سطحی محدود‌تر از همیشه منجر خواهد شد. یکی از شروط این کار اجرای دو هفته قرنطینه به محض ورود به کشور است.

باوجود این پیش‌بینی، فرایدنبرگ می‌گوید شرایط  کنونی به این معنی است که هیچ پیش‌بینی قطعی وجود ندارد و هنوز هیچ تصمیم قطعی درباره زمان آغاز سفرهای بین‌المللی گرفته نشده است.

منبع: ۷ نیوز

اخبار مرتبط:

پروازهای بین‌المللی استرالیا از کی آغاز می‌شود؟

نصف شدن پروازهای ورودی به استرالیا/مسافران هزینه هتل را باید پرداخت کنند


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه