وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » آخرعاقبت آقا داماد پولدار

تاریخ انتشار : 1397/04/01 - 18:55

آخرعاقبت آقا داماد پولدار

صدای استرالیا- نام سلیم مهاجر در استرالیا پس از جشن عروسی پرطمطراق و پر سر و صدایش که لقب پرخرجترین عروسی استرالیا را یدک می کشید بر سر زبانها افتاد و امروز سلیم به 21 ماه زندان برای تقلب در انتخابات محلی سال 2012 در ایالت نیوساوت ولز محکوم شد.

آخرعاقبت آقا داماد پولدار

یاد داشت های جوجه تیغی در صدای استرالیا

صدای استرالیا- نام سلیم مهاجر در استرالیا پس از جشن عروسی پرطمطراق و پر سر و صدایش که لقب پرخرجترین عروسی استرالیا  را یدک می کشید بر سر زبانها افتاد و امروز سلیم  به ۲۱ ماه زندان برای تقلب در انتخابات محلی سال ۲۰۱۲ در ایالت نیوساوت ولز محکوم شد. او در این انتخابات ، بعنوان معاون شهردار منطقه معروف “اوبرن ” سیدنی برگزیده شده بود.

سلیم و خواهرش برای اینکه بتوانند در انتخابات مذکور شرکت کنند آدرس خانه ای را در محله اوبرن داده بودند که در آن زندگی نمی کردند. دادگاه به خواهر سلیم حکم زندان نداد.

مهمترین سئوالی که در اذهان عمومی مردم استرالیا، پس از پخش ویدیوهای مراسم عروسیش در شبکه های مجازی و تلویزیون مطرح شد، این بود که سلیم  که از پدر و مادر لبنانی در استرالیا به دنیا آمده،  چطور توانسته این همه هزینه های عجیب و غریب را برای عروسی اش  بپردازد و این پولها را از کجا آورده است. از آن زمان رسانه ها به دنبال یافتن پاسخ این سئوال رفتند و حقایق زندگی اش یکی یکی بر ملا شد.

جیک جیک مستانه

نقل است که در زمستانی سرد و یخبندان،  بلبلی از سرما به خود می لرزید و در آستانه مرگ، دیگر توان مقاومت در برابر سرما را نداشت و از سرشاخه درخت به زمین افتاد . در همان حال گاوی از نزدیکی درخت عبور می کرد که قضای حاجتش گرفت و از قضا  بر روی بلبل ریخت و مدفوعش گرمایی مطبوع بر تن و روان بلبل جاری ساخت.

بلیل هیجانزده و خوشحال به خاطر جانی که گرفته بود، از سر شادمانی و شعف شروع به چهچهه ای مستانه ای کرد. در همان زمان گربه ای گرسنه که داشت می مرد ، صدای بلبل را شنید و با حمله ای برق آسا به  بلبل حمله کرد و او را از کثافات بیرون کشید و  بلعید.

سلیم مهاجر، بلبل داستان ماست که گربه رسانه، سیستم قضایی و مالیاتی استرالیا او را از زندگی نامشروع و خلافی که برای خود بوجود آورده بود در آوردند و حکم قانون را بر وی جاری کردند.

سلیم، خودش بیش از همه واقف بود که چه تخلفاتی را برای بدست آوردن این پولهای بادآورده مرتکب شده و در جامعه ای همچون استرالیا که مو را به وقت نیاز از ماست می کشند و مطبوعات همه چیز را بر ملا می کنند، سرانجام چهچه مستانه ای را که به هنگام مراسم عروسی اش سرداد و زندگی اش را به رخ دیگران کشید  کار دستش داد.

به یاد می آورم که سلیم  یک روزی با همسر سابقش ” عایشه ” که در کنارش ایستاده بود در یکی از شبکه های تلویزیونی استرالیا  ظاهر شد و گفت که می خواهد روزی نخست وزیر استرالیا شود .

متاسفانه از آن روز تاکنون هم  همسرش  از او جدا شده،  هم شرکت هایش یکی پس از دیگری ورشکست شدند و حالا نیز به خاطر تخلف انتخاباتی باید چند ماهی پشت میله های  زندان سپری کند .

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه