وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024
» اجتماعی » پیش‌بینی آب‌وهوای استرالیا: برای باران آماده باشید

تاریخ انتشار : 1403/03/10 - 2:38

پیش‌بینی آب‌وهوای استرالیا: برای باران آماده باشید

صدای استرالیا- استرالیایی‌ها از پرت گرفته تا بخش‌هایی از قلمرو شمالی و کوئینزلند در روزهای پیش رو بارانی خواهند بود زیرا یک جبهه بارانی، بسیاری از نقاط کشور را فرا می‌گیرد.


صدای استرالیا- استرالیایی‌ها از پرت گرفته تا بخش‌هایی از قلمرو شمالی و کوئینزلند در روزهای پیش رو بارانی خواهند بود زیرا یک جبهه بارانی، بسیاری از نقاط کشور را فرا می‌گیرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها بارش شدید باران در سراسر استرالیا ادامه داشته و از چهارشنبه استرالیا جنوبی و قلمرو شمالی را درنوردیده و سپس در روز پنجشنبه به سمت ایالت‌های شرقی حرکت می‌کند.

میرین بردبری، کارشناس هواشناسی از اداره هواشناسی استرالیا گفت که با حرکت جبهه باران به سمت مرز استرالیای غربی، احتمالاً رطوبت مناطق گرمسیری متاثر از اقیانوس هند را افزایش خواهد داد.

کارشناس هواشناسی هشدار داد که مناطق آلپ در ایاالت ویکتوریا و منطقه جنوبی آلپاین نیوساوت‌ولز ممکن است بادهای مخرب را تجربه کنند.

آدلاید هم می‌تواند بین ۸ تا ۲۵ میلیمتر باران در روزهای پنجشنبه و جمعه دریافت کند. ملبورن نیز بین ۲ تا ۱۸ میلیمتر باران را در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد خواهد بود، در حالی که سیدنی بین ۱ تا ۴۰ میلیمتر باران در روز جمعه و آخر هفته خواهد داشت.

اما باران در آخر هفته پایان نخواهد یافت، زیرا Weatherzone و اداره هواشناسی استرالیا هر دو سیستم بارندگی دیگری را پیش‌بینی می‌کنند که باران بیشتری را از شنبه یا یکشنبه به استرالیای غربی خواهد آورد.

هواشناسی اعلام کرد این بارندگی‌ها آب و هوای مرطوبی را به بخش‌هایی از استرالیا که تاکنون با کمبود بارندگی مواجه بوده‌اند، از جمله پرت و آدلاید ارائه می‌کند.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه