وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024
» اخبار » مسافران «بونزا» فعلا پولی پس نمی‌گیرند

تاریخ انتشار : 1403/02/14 - 12:26

مسافران «بونزا» فعلا پولی پس نمی‌گیرند

صدای استرالیا– لغو پروازهای شرکت هواپیمایی بونزا، هزاران مسافر این شرکت را گرفتار کرده است. اما قرار نیست فعلا بابت […]

مسافران «بونزا» فعلا پولی پس نمی‌گیرند

صدای استرالیا– لغو پروازهای شرکت هواپیمایی بونزا، هزاران مسافر این شرکت را گرفتار کرده است. اما قرار نیست فعلا بابت این مساله پولی به مسافران برگردانده شود.

شرکت هواپیمایی بونزا که خدمات ارزان قیمت ارایه می‌داد، روز سه‌شنبه ناگهان تمامی پروازهای خود را در سراسر کشور به حالت تعلیق درآورد و سپس به طور داوطلبانه اعلام ورشکستگی کرد.

در حال حاضر، کل ناوگان این شرکت هواپیمایی زمین‌گیر است و در مورد اینکه آیا این شرکت هواپیمایی می‌تواند در طول دوره مدیریت ورشکستگی به فعالیت خود ادامه دهد و کارکنانش را در استخدام داشته باشد یا نه، همچنان بحث درجریان است.

شرکت مدیریتِ ورشکستگی «هال چدویک» می‌گوید تا زمانی که وضعیت نامشخص است، به مشتریان سرگردان پولی پس داده نمی‌شود.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «متاسفانه، شرکت مدیریت ورشکستگی و بونزا در حال حاضر در موقعیتی نیستند که بتوانند بازپرداخت وجه انجام دهند.»

مسافران متضرری که می‌خواهند در مورد حقوق خود اطلاعات کسب کنند، می‌توانند با خط تلفن ویژه شرکت هال چدویک با شماره ۰۳ ۸۶۷۸ ۱۶۰۰ تماس بگیرند.

به گفته کاترین کینگ، وزیر حمل و نقل، ۳۵۹۰ مسافر تحت تاثیر لغو پروازهای بونزا قرار گرفته‌اند و بدون پرداخت هزینه‌ای، برای آنها پروازهای کانتاس، جت‌استار یا ویرجین رزرو شده است.

همچنین خط تلفن ویژه دولتی با شماره ۱۸۰۰ ۰۶۹ ۲۴۴ تا کنون ۲۸۰۰ تماس برای راهنمایی از مشتریان دریافت کرده است.

این خط تلفن ویژه تا فردا ساعت ۵ بعدازظهر به کار خود ادامه خواهد داد و پس از آن، از مشتریان بونزا خواسته می‌شود برای رزرو بلیت به طور مستقیم با کانتاس، جت‌استار و ویرجین تماس بگیرند.

از سوی دیگر در حالی که قرار بود تعلیق پروازها امروز به پایان برسد، هال چدویک از تمدید این مساله تا سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.

این شرکت گفت: به مسافرانی که در این مدت پروازی رزرو کرده‌اند، توصیه می‌شود به فرودگاه مراجعه نکنند و برای پرواز جایگزین با سایر شرکت‌های هواپیمایی تماس بگیرند.

وبسایت بونزا نیز هم اکنون هیچ گونه رزرو بلیتی انجام نمی‌دهد.

این شرکت هواپیمایی منطقه‌ای در اواخر سال ۲۰۲۱ تأسیس شده و پروازهای خود را از سال گذشته آغاز کرده بود.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه