وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024
» اجتماعی » زایمان مادر در کنار خیابان، پس از راه بندان طرفداران محیط زیست

تاریخ انتشار : 1402/12/17 - 5:15

زایمان مادر در کنار خیابان، پس از راه بندان طرفداران محیط زیست

صدای استرالیا – یک مادر اهل ملبورن پس از گیر افتادن در ترافیک ۲۵ کیلومتری ناشی از تظاهرات طرفداران محیط زیست مجبور به زایمان در کنار جاده شد.


صدای استرالیا – یک مادر اهل ملبورن پس از گیر افتادن در ترافیک ۲۵ کیلومتری ناشی از تظاهرات طرفداران محیط زیست مجبور به زایمان در کنار جاده شد.

این مادر در حال حاضر همراه با نوزاد سالم خود در بیمارستان روند بهبودی را طی می‌کند.

فعالان گروه اقدام زیست‌محیطی «شورش انقراض» حدود ساعت ۷:۴۵ صبح روز سه‌شنبه یک کامیون را روی پل وست گیت در ملبورن پارک کردند و اتوبان را بند آوردند.

درد زایمان «روشنی لاد» صبح روز سه‌شنبه شروع شد و او در راه بیمارستان بود که اعتراضات رخ داد. او و همسرش «بهیراو» در ترافیک گیر کردند و او مجبور شد دومین فرزندش را در کنار جاده کمربندی به دنیا آورد.

بهیراو به شبکه خبری ۷ استرالیا گفت: من داشتم به نقشه نگاه می‌کردم و بررسی می‌کردم که چقدر زمان نیاز دارم تا به بیمارستان برسیم.

او می‌گوید: تا بیمارستان بیش از یک ساعت زمان بود که یک اتوبوس مدرسه متوقف شد و دو معلم از کالج سنت کلمبا به کمک ما آمدند و به زایمان نوزاد پسرمان کمک کردند.

معلم «کیت لونزدیل» در این باره گفت: پدر (بهیراو) تلفن را به کنار گوش من گذاشت و مسئول یک آمبولانس از طرف دیگر خط دستورات را می‌داد.

پسر آنها سالم به دنیا آمد و خانواده در نهایت راهی بیمارستان شدند. «روشنی» درباره معلمان گفت: خیلی ممنونم و فکر می‌کنم خدا آنها را برای کمک به من فرستاده بود.

دو معترض دخیل در راه بندان به ۲۱ روز حبس محکوم شدند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه