وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024
» اخبار » جنجال بر سر حقوق ۶۰۰ هزار دلاری نویسنده متن سخنرانی‌های بیل شورتن

تاریخ انتشار : 1403/03/16 - 5:18

جنجال بر سر حقوق ۶۰۰ هزار دلاری نویسنده متن سخنرانی‌های بیل شورتن

صدای استرالیا- پرداخت 600 هزار دلار در دو سال به فردی برای نوشتن متن سخنرانی‌های بیل شورتن صدای بسیاری از جمله نمایندگان پارلمان را درآورده است.


صدای استرالیا- پرداخت ۶۰۰ هزار دلار در دو سال به فردی برای نوشتن متن سخنرانی‌های بیل شورتن صدای بسیاری از جمله نمایندگان پارلمان را درآورده است.

خدمات استرالیا (Services Australia) تأیید کرده که جولیان استوارت، یک قرارداد دولتی به ارزش حدود ۳۰۰ هزار دلار در سال را امضا کرده که قرار است برای دو سال اجرا شود.

پروفایل لینکدین خانم استوارت بیان می‌کند که نقش او ارائه «خدمات گفتارنویسی قراردادی به خدمات استرالیا (Services Australia) و بیل شورتن است که مسئول طرح ملی بیمه معلولیت و وزیر خدمات دولتی است.

دستمزد او به طور قابل توجهی بالاتر از آن چیزی است که اکثر سخنرانی نویسان ارشد دریافت می‌کنند، که حدود ۱۴۰ هزار دلار در سال است.

در حال حاضر ۲۰۱ کارمند رسانه‌ای و ارتباطی در سرویس خدمات استرالیا مشغول به کارند که دو نفر از آنها سخنرانی نویس هستند.

مقامات خدمات استرالیا تأیید کرده‌اند که کارکنان آن در ۱۲ ماه گذشته هیچ سخنرانی برای آقای شورتن ننوشته‌اند.

دفتر آقای شورتن سوالات شبکه خبری ای‌بی‌سی را در این زمینه و چرایی استخدام یک سخنرانی‌نویس دیگر، به اداره خدمات ارجاع داده است.

هم‌زمان سوالات بسیاری درباره استخدام چنین فردی با چنین مبلغی وقتی که خیلی از خدمات به دلیل مشکل مالی روی زمین مانده‌اند، مطرح شده است که پاسخ درستی دریافت نکرده‌اند.

منبع: شبکه خبری ای‌بی‌سی


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه