وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024
» اخبار » از مزرعه‌ای در ویکتوریا تا بازارهای جهانی؛ «مری پیپل» چگونه یک برند موفق شد

تاریخ انتشار : 1403/03/08 - 12:23

از مزرعه‌ای در ویکتوریا تا بازارهای جهانی؛ «مری پیپل» چگونه یک برند موفق شد

صدای استرالیا- «مری پیپل» برند مطرح کفش استرالیایی است که اکنون در چند کشور بازار دارد. اما این برند چگونه […]

از مزرعه‌ای در ویکتوریا تا بازارهای جهانی؛ «مری پیپل» چگونه یک برند موفق شد

صدای استرالیا- «مری پیپل» برند مطرح کفش استرالیایی است که اکنون در چند کشور بازار دارد. اما این برند چگونه ساخته شد.

دنیل پیرس در مزرعه‌ای در جنوب گیپسلند، ویکتوریا، استرالیا بزرگ شد و در آنجا عملا اهمیت کفش‌های ضد آب را آموخت. اما زمانی که این خریدار باهوش به شهر نقل مکان کرد، نتوانست چکمه‌هایی بیابد که شکاف بین زندگی شهری و روستایی را کاملا پر کند. بنابراین خودش دست به کار شد.

پیرس توضیح می‌دهد: من در یکی از پرباران‌ترین مناطق ایالت بزرگ شدم و می‌دانستم داشتن یک چکمه ولینگتون خوب چقدر مهم است. اما وقتی از روستا به شهر نقل مکان کردم، چیزی مناسب پیدا نکردم.

پیرس که به دنبال خلاقیت و رضایت بیشتر در کار بود، با ایمان به این ایده، شغل شرکتی خود را ترک کرد و شرکت کفش‌های ضد آب «مری پیپل» را تأسیس کرد.

پیرس تصمیم گرفت چکمه‌های ولینگتون خود را به نوعی طراحی کند که استرالیایی‌ها بتوانند آنها را هم در محیط شهری و هم روستایی بپوشند.

وی می‌گوید: پیش خودم فکر کردم خوب است چکمه‌هایی تولید کنم که هم کارایی و کیفیت کار در مزرعه را داشته باشند و هم بشود آنها را در شهر پوشید.

تبدیل چکمه‌های ولینگتون معمولی به یک کفش روزمره شیک که استرالیایی‌ها بخواهند تمام روز آن را بپوشند، برای دنیل پیرس که مادر دو فرزند است، فرایندی طولانی بود؛ اما او اکنون از اینکه به این ایده باور داشته، خوشحال است.

پیرس می‌گوید: طراحی را شروع کردم و از افرادی که کسب‌وکارهای کوچک خود را راه‌اندازی کرده بودند هم مشورت گرفتم.

کسب‌وکار پیرس ابتدا کوچک بود. او گاهی به بازارهای محلی می‌رفت و چکمه‌های خود را به کشاورزان می‌فروخت و گاهی هم فقط یک یا دو جفت فروش داشت.

اما او عاشق کارش بود و با وجود بسیاری از لحظات ناامیدکننده در مراحل اولیه، مری پیپل حالا به یک موفقیت در صنعت کفش استرالیا تبدیل شده و همچنان شاهد روند صعودی فروش است. در طول ۱۰ سال گذشته، مری پیپل فروش خود را به چهار کشور دیگر از جمله ایالات متحده، بریتانیا، نیوزیلند و اخیراً کانادا گسترش داده است.

دنیل پیرس می‌گوید: من عاشق صحبت با مردم در بازارها بودم و اکنون دلم تا حدی برای آن روزها تنگ شده است. آن روزها همه چیز ساده‌تر بود.

پیرس می‌گوید که وقتی برای اولین بار شروع به فروش در بریتانیا کرد، احساس ترس داشت؛ زیرا بریتانیا محل تولد چکمه‌های ولینگتون است. اما می‌دانست محصول با کیفیتی دارد که بسیاری عاشق آن خواهند شد.

منبع: news.com.au


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه