وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » «یان مالوف» یک خانه ۴۰ میلیون دلاری در پالم بیچ خرید

تاریخ انتشار : 1401/10/08 - 11:53

«یان مالوف» یک خانه ۴۰ میلیون دلاری در پالم بیچ خرید

صدای استرالیا– به نظر می‌رسد که رکورد قیمت مسکن در پالم بیچ دوباره شکسته است؛ زیرا یان مالوف، ثروتمندترین آشغال […]

«یان مالوف» یک خانه 40 میلیون دلاری در پالم‌بیچ خرید

صدای استرالیا– به نظر می‌رسد که رکورد قیمت مسکن در پالم بیچ دوباره شکسته است؛ زیرا یان مالوف، ثروتمندترین آشغال جمع کن استرالیا، با صرف حدود ۴۰ میلیون دلار، خانه‌ای مشرف به پیت‌واتر را خریده است.

این سومین خانه‌ای است که مالوف در پالم بیچ می‌خرد. او قبلاً خانه‌های دیگری را در همان خیابان، یکی به قیمت ۱۸٫۶ میلیون دلار و دیگری به قیمت ۲۰ میلیون دلار خریداری کرده بود.

جدیدترین خانه او که «آناکلا» نام دارد، آخرین بار در سال ۲۰۰۷ از سوی داگ شیرز، بنیانگذار شرکت مواد غذایی Uncle Tobys ، به قیمت ۱۵ میلیون دلار خریداری شده بود.

پرونده‌های عمومی نشان می‌دهد که یکی از شرکت‌های تحت مدیریت مالوف، در روزهای اخیر اخطاریه‌ای برای تخلیه این خانه صادر کرده است.

«یان مالوف» یک خانه 40 میلیون دلاری در پالم‌بیچ خرید

دیوید ادواردز از شرکت املاک LJ Hooker Palm Beach که این ملک را به مالوف معرفی کرده، از ارایه توضیحات بیشتر در این زمینه به رسانه‌ها خودداری کرده است.

گزارش معامله این خانه را نخستین بار دیلی تلگراف منتشر کرده؛ اما قیمت نهایی آن هنوز مشخص نشده است.

پیش از این رکورد قیمت ملک در سواحل شمالی مبلغ ۲۷٫۵ میلیون دلار بود که از سوی ویچارد وایت، بنیان‌گذار وایزتک پرداخت شده بود. جنیفر هاکینز، مدل معروف و جیک وال، همسر بساز و بفروش او، یک پیشنهاد ۳۰ میلیون دلاری برای خانه‌‌شان در Whale Beach دارند؛ اما ساخت این خانه هنوز تمام نشده است.

خانواده مالوف پیش از این نیز دست به خرید املاک لوکس زده بودند که شامل دو خانه در ساحل Double Bay به مبالغ ۳۵ و ۲۶ میلیون دلار می‌شود. یک پنت‌هاوس ۶۰ میلیون دلاری در برج ANZ در منطقه تجاری سیدنی نیز توسط الی، دختر مالوف از جان بوید خریداری شده بود.

یکی از موفقیت‌های مالی مالوف، فروش شرکت جمع‌آوری زباله Dial-a-Dump به مبلغ ۵۷۸ میلیون دلار به شرکت Bingo Industries بود.

منبع: سیدنی مورنینگ هرالدز

خبر مرتبط:

پولدارترین آشغال جمع‌کن استرالیا، گران‌ترین پنت‌هاوس سیدنی را خرید


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه